خبرگزاری کار ایران

دیدار صمیمی رئیس‌جمهور با آزاده و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۷۰

رئیس‌جمهور عصر چهارشنبه با حضور در منزل سرلشگر خلبان غلامرضا یزد، آزاده و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، در فضایی صمیمی با او دیدار و از رشادت‌ها و ایثار وی تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا، حسن روحانی در این دیدار فداکاری و ایثار شهدا، جانبازان، ایثارگران و به ویژه خلبانان و تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در ایام دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: اقدام نیروی هوایی ارتش در روز دوم جنگ با پرواز ۱۴۰ فروندی، کاری بزرگ و روحیه‌ساز برای کشور و رزمندگان بود و باعث تعجب جهان شد؛ چرا که آنها تصور می‌کردند نیروی هوایی ما به واسطه تحریم قدرت این عملیات را ندارد.

روحانی صبر و ایثار آزادگان و تحمل دوران اسارت را کاری بزرگ و دارای پاداشی عظیم نزد پروردگار عنوان کرد.

سرلشگر خلبان غلامرضا یزد، آزاده و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس نیز در این‌ دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ایام اسارت خود پرداخت.

در این دیدار که شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، رئیس‌جمهور با تقدیم لوحی از این آزاده و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

غلامرضا یزد از خلبانان دلاور نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در چندین عملیات علیه دشمن متجاوز شرکت داشت، پس از آن که جنگنده‌اش در یکی از عملیات‌ها مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در خاک عراق سقوط می‌کند، به اسارت دشمن درآمده و مدت ۱۰ سال در زندان‌های رژیم بعث مورد شکنجه و آزار قرار گرفته و به فیض جانبازی نائل آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز