خبرگزاری کار ایران

صباغیان در تذکر شفاهی:

با خروج گستاخانه آمریکا از برجام، طرح مذاکرات جدید باتدبیر نیست

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۶۹۶

عضو کمیسیون شوراها و امور دخلی کشور در مجلس اعتقاد دارد با خروج گستاخانه آمریکا از برجام، طرح مذاکرات جدید باتدبیر نیست.

به گزارش ایلنا، محمدرضا صباغیان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۶ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت:  فشار اقتصادی کمر اقشار ضعیف جامعه را شکسته است، رئیس جمهور و سران سه قوه از گفتاردرمانی دست بردارند، به نظر می‌رسد، بدنه دولت نمی‌خواهد فکری برای اقتصاد کشور داشته باشد.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از ۷ سال است کارخانه فولاد در حوزه انتخابیه بنده معطل مانده است و هر چه بخش خصوصی پیگیری می کند، راه به جایی ندارد، دراین زمینه حتی با معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز صحبت کرده ایم اما بی فایده بوده است.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: سازمان بهزیستی از مردم پول گرفته است تا برای آنها خانه تهیه کند، در شهرستان بافق خانه‌های ساخته شده بعد از سازمان بهزیستی بعد از یک سال تخریب شده و قابل سکونت نیست.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود، در شرایطی که آمریکا گستاخانه از برجام خارج شده است و تحریم های جدیدی را دنبال می کند، طرح مذاکرات جدید باتدبیر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز