خبرگزاری کار ایران

دادستان بجنورد خبر داد؛

دستگیری ۲ تن از عوامل شهادت محیط‌بان منطقه سولگرد مانه و سملقان

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۸۹۶

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از دستگیری ۲ تن از عوامل شهادت محیط‌بان منطقه سولگرد مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسلم محمدیاران با اعلام این خبر تصریح کرد: به محض وصول گزارش، دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان در معیت مسؤولین محیط زیست و فرماندهی انتظامی آن شهرستان، در محل وقوع حادثه  حاضر و دستورهای قضایی لازم را صادر نمود.  

محمدیاران در تشریح ماوقع اظهار داشت: طبق بررسی های به عمل آمده، متهمین به قصد شکار از استان گلستان وارد منطقه حفاظت شده قُرخود واقع در سولگرد شهرستان مانه و سملقان شده و پس از مواجهه با محیط بانان، با آنها درگیر شدند.

این مقام قضایی افزود: در این درگیری دو تن از محیط بانان با ضربات چاقو و دیگر اشیاء سخت مورد ضرب و جرح شکارچیان مسلح، قرار گرفته و یک محیط بان نیز با شلیک اسلحه شکاری به شهادت می رسد؛ همچنین متهمان که دو نفر از آنها در این حادثه مجروح شده بودند ، با استفاده از تاریکی شب از صحنه گریختند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد خاطرنشان کرد: در معاینات اولیه به عمل آمده از پیکر محیط بان موردنظر، مشخص گردید وی با اصابت گلوله به ناحیه قلب، به شهادت رسیده است.

وی همچنین افزود: متهمین این حادثه دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند که پرونده قضایی تشکیل شده در خصوص آنها به شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مانه و سملقان ارجاع و بازجویی و تحقیق از متهمان دستگیر شده آغاز گردیده و تا روشن شدن همه ابعاد ماجرا ، همچنان ادامه دارد.

ضمنا تعدادی سلاح شکاری شامل یک قبضه مینی کلاش یازده تیر، دوعدد سلاح شکاری دو لول و یک قبضه سلاح شکاری تک لول نیز از متهمین کشف و ضبط گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز