خبرگزاری کار ایران

حاجی‌بابایی:

چرا تا کسی جواب آمریکا را می‌دهد، دردتان می‌گیرد؟/ به جای خفقان گرفتن لیست دریافت‌کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی را منتشر کنید

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۶۶۳

نماینده همدان گفت: چند وقت است که می‌گویید لیست کسانی را که دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند، منتشر کنید خفقان گرفتند و نمی‌گویند آیا فامیل‌شان هستند و یا وزیر هستند. دردتان کجاست همه را معرفی کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی در نطق میان دستور گفت:‌ امروز سوال مردم این است که چرا روسای سه قوه با مردم سخن نمی‌گویند و مسائل را برای مردم بیان نمی‌کنند. مردم تا چه زمانی باید منتظر بمانند که رئیس‌جمهور برنامه‌های خود را بیان کند یا تا چه زمانی باید منتظر بمانند که رئیس قوه قضائیه خبر خوش برخورد با مفاسد اقتصادی را برای مردم داشته باشد.

وی تاکید کرد: مردم از رئیس قوه مقننه انتظار دارند که در تلویزیون حاضر شود و گزارش دهد که در مجلس چه می‌گذرد چه کسی باید به جای این سه نفر به مردم گزارش دهد. رهبری همه اختیارات را به شما سه نفر داد شما شورای تصمیم‌گیری اقتصادی را تشکیل دادید، اینکه ما جلسه محرمانه تشکیل دهیم و چند ساعت صحبت کنیم، برای مردم چه نفعی دارد.

این نماینده اصولگرا خاطرنشان کرد: مردم عملکرد سه قوه را مطلوب نمی‌دانند مجلس باید به دلیل قلب دموکراسی بودن کشور از رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه بخواهد که گزارش بدهند که چه کرده‌اند اما همه سکوت کرده‌اند و بی‌کس‌ترین وزیر را پیدا می‌کنند تا استیضاح کنند.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: چرا شما تا کسی پیدا می‌شود جواب آمریکا را می‌دهد دردتان می‌گیرد، شما که جواب نمی‌دهید شما سکوت کرده‌اید.

وی ابراز داشت: مردم در خیابان‌ها مشکل دارند و حرف‌شان درست است، اشرافی‌گری در لایه‌هایی از حکومت نفوذ کرده است. رئیس قوه قضائیه آقازاده‌ها را محکوم کنید، حرف مردم فقط گرانی نیست بلکه حرف مردم این است که چرا با مفسدان مبارزه نمی‌شود جز سه قوه چه چیزی وجود دارد؟ چه قدمی برای مبارزه با اشرافی‌گیری برداشتید.

این نماینده مجلس یادآور شد: چند وقت است که می‌گویید لیست کسانی را که دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند، منتشر کنید خفقان گرفتند و نمی‌گویند آیا فامیل‌شان هستند و یا وزیر هستند. دردتان کجاست همه را معرفی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز