خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی:

نظام فکری جوانان را یک روز قبل انتخاب رشته‌ها مختل نکنید

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۵۹۵

نماینده رشت گفت: قوانین غیراقتصادی را به هم نزنید، تو را خدا به جوانان رحم کنید و نظام فکری‌شان را به هم نریزید. بعد از اعلام نتایج قانون را عوض کنید این ظلم به بچه‌های شهدا و ایثارگر و بچه‌های مردم است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری در مورد طرح یک فوریتی اصلاح بند الف ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، برخی از نمایندگان درخواست مسکوت ماندن این اصلاحیه را دارند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در موافقت با مسکوت ماندن این طرح گفت: در ابتدای سخنانم می‌خواهم نکاتی را به ترامپ پریشان احوال بگویم که اعلام کرده از فردا تحریم‌ها در مورد ایران عملی خواهد شد.

وی خطاب به رئیس‌جمهور ایالات متحده گفت: تاکنون چه کاری علیه ایران بوده که انجام ندادید کارهای شما منطق ندارد ما ۲۳۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار ایثارگر داده‌ایم مردم ما مردم ایستادگی هستند.

نماینده مردم رشت در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر اولویت‌های ما مباحث اقتصادی است، گفت: بچه‌های ما امتحان داده‌اند. کارنامه برایشان صادر شده و فردا می‌خواهند تعیین رشته کنند، اما حالا ما قصد داریم این قانون را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: به اندازه کافی به جوانان استرس و فشار وارد کرده‌ایم، اجازه بفرمایید که نظام فکری آنان مختل نشود. والدین به ما می‌گویند مجلس کار دیگری ندارد که قانون تصویب می‌کند و برای بچه‌های ما ایجاد استرس می‌کند؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی خطاب به لاریجانی گفت: آقای رئیس فردا وقت تعیین رشته است اجازه بدهید که بچه‌ها تعیین رشته کنند و بعد هر آنچه خواستید تصمیم بگیرید، فردا حدود یک میلیون نفر انتخاب رشته می‌کنند همان طور که ما به ترامپ خرده می‌گیریم که به توافقات خود پایبند نیست، البته این قیاس قیاس مع الفارق است اما بعدا می‌گویند مجلس به قانونی که می‌گذارد پایبند نیست.

وی تاکید کرد: قوانین غیراقتصادی را به هم نزنید، تو را خدا به جوانان رحم کنید و نظام فکری‌شان را به هم نریزید چرا مجلس این کار را می‌کند. بعد از اعلام نتایج قانون را عوض کنید این ظلم به بچه‌های شهدا و ایثارگر و بچه‌های مردم است آقای رئیس همه بچه‌ها، بچه‌های ما هستند بگذارید این اصلاحیه دو ماه مسکوت بماند بعد دست به این کار بزنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز