خبرگزاری کار ایران

قوامی:

تقسیم کار باعث تخصص و افزایش تولید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۶۷۲

نماینده اسفراین تاکید کرد: اگر قرار باشد همه کارها تجمیع شود، تقسیم کار معنا ندارد. تقسیم کار باعث تخصص می‌شود و تخصص باعث افزایش تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، هادی قوامی در موافقت با تفکیک وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس گفت: موضوع مهمی مطرح شده است و ما باید این فرصت را به یک قوت تبدیل کنیم. این فرصت اگر گرفته شود حتما تهدید ناشی از وضع موجود نقطه ضعف ما را افزایش و کارآمدی این وزارتخانه سه بعدی را کاهش می‌دهد.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد همه کارها تجمیع شود، تقسیم کار معنا ندارد. تقسیم کار باعث تخصص می‌شود و تخصص باعث افزایش تولید خواهد شد که مراد از تولید در این وزارتخانه‌ها خدمت شایسته و افزایش رضایت خاطر است که به رفاه جامعه منجر خواهد شد.

قوامی گفت:‌ قبلا قانونی را در رابطه با رفاه و تامین اجتماعی در سه بخش به تصویب رساندیم اما ما امروز در بیمه دچار بحران هستیم و این بحران ناشی از صندوق‌های تامین اجتماعی در وضع موجود است. اگر وزارتخانه‌ای داشتیم که به صورت جدا به بیمه توجه می‌کرد، بین ورودی و خروجی‌ها تناسب ایجاد می‌شد اما امروز سه نفر بیمه تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند و یک نفر بازنشستگی می‌گیرد و مجبورند که ۶۰ هزار میلیارد تومان یارانه از دولت دریافت کنند و این یعنی ناکارآمدی.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این ناکارآمدی به دلیل عدم توجه به تخصص در این وزارتخانه‌هاست که باری را به بار دولت افزوده است. این بحران‌ها به شکلی بخشی از نظام را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به بیکاری و شرایط اجتماعی کارآفرینان گفت: بخش انبوهی از وظایف را برعهده یک ستون فرتوت گذاشته‌ایم که توان تحمل آن را ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز