خبرگزاری کار ایران

رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور خاستگاه سیاسی و احساسی دارد/ مردم از رئیس‌جمهوری که به او رای داده‌اند، حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۱۷

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهادات برخی درباره طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: به نظرم طرح موضوع عدم کفایت و استیضاح رئیس‌جمهور بیشتر خاستگاه سیاسی و احساسی دارد.

علیرضا رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره شرایط اقتصادی کشور و تغییر رئیس بانک مرکزی گفت: تغییر در کابینه دولت قطعا باید تابع یک ضرورت باشد و در حال حاضر که مشکلات اقتصادی موجب نارضایتی نسبی شده است و به نوعی انتظار جامعه تثبیت قیمت‌ها و ثبات اقتصادی است، تغییر در مجموعه مدیریتی اقتصاد باید اتفاق بیافتد.

وی تاکید کرد: تغییر در تیم اقتصادی دولت به معنای تصمیم مجلس نیست و خود دولت و کابینه و حتی رئیس‌جمهور می‌تواند شخصا تصمیم بگیرد منتها از این طرف هم تحت فشار افکار عمومی و رسانه‌ها نباید قرار بگیرد که تصمیم عجولانه تاثیری در بازار نداشته باشد، یعنی به نوعی تغییرات در کابینه تغییر برای تغییر نباشد بلکه تغییر برای تحول و پیشرفت و بهینه شدن امور باشد. در این صورت است که هم جامعه و هم مجلس از تغییر استقبال می‌کند.

این عضومجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهادات برخی درباره طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: به نظضو هیات رئیسه مجلر می‌رسد طرح موضوع عدم کفایت و استیضاح رئیس‌جمهور بیشتر خاستگاه سیاسی و احساسی دارد و غالبا برای بهره‌برداری کوتاه‌مدت از آن استفاده می‌شود وگرنه به صورت مبنایی و ساختاری جایگاهی به لحاظ ظرفیت سیاسی در مجلس ندارد و در جامعه هم مطالبه مردم و ظرفیت سیاسی جامعه و افکار عمومی این نیست بلکه مطالبه مردم و جامعه ثبات در بازار و اقتصاد و تثبیت قیمت‌ها است.

رحیمی افزود: مردم قطعا حمایت لازم را از رئیس‌جمهوری که به او رای داده‌اند خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز