خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی:

بانک‌ها به دشمن اصلی حمایت از تولید داخلی تبدیل شده‌اند/ امضاهای سوال از رئیس‌جمهور از حد نصاب کمتر نیست

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۸۵

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: دولت باید پول گندمکاران را هر چه زودتر پرداخت کند، بانک‌ها هم باید با تولیدکنندگان داخلی همکاری داشته باشند اما متاسفانه به دشمن اصلی حمایت از تولید داخلی تبدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا سیدحسین نقوی حسینی در نشست امروز مجلس شورای اسلامی در جریان تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای وزیر راه و شهرسازی مطابق صورت‌جلسه‌ای که خود شما آن را امضا کرده‌اید تکمیل پروژه تهران – ورامین باید تا سال ۹۵ به اتمام می‌رسید. روزانه ۱۲۰ هزار سفر از قرچک به سمت تهران صورت می‌گیرد که به انجام رساندن این پروژه کمک بسیاری به کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و کاهش هزینه حمل و نقل برای مردم خواهد کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: دولت باید پول گندمکاران را هر چه زودتر پرداخت کند، بانک‌ها هم باید با تولیدکنندگان داخلی همکاری داشته باشند اما متاسفانه به دشمن اصلی حمایت از تولید داخلی تبدیل شده‌اند.

نقوی حسینی تصریح کرد: سوال از رئیس‌جمهور با ۹۱ امضا به هیئت رئیسه تقدیم شده است اما کارهایی از جمکله اینکه به امضاکنندگان می‌گویند تعداد امضاها برای سوال از رئیس جمهور از حد نصاب کمتر شده و شما هم امضاهای خودتان را پس بگیرید، شگرد مناسبی نیست. امضاها از حد نصاب کمتر نیست.

وی با اشاره به انتصابات در وزارت کشور گفت: این انتصابات باید بر محور خدمت به مردم باشد نه مسائل سیاسی. در صورتی که فرماندار جابجا شود این جابجایی باید در راستای رضایت مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز