خبرگزاری کار ایران

محمودی شاه‌نشین در نطق میان دستور:

تمامی تصمیمات تحت الشعاع وضعیت اقتصادی باشد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۶۱

یک نماینده مجلس تاکید کرد: همکاران دولت و مردان ساعی باید توجه کنند که اقتصاد خط مقدم و اولویت اول است باید تمامی تصمیمات تحت الشعاع وضعیت اقتصادی باشد آیا تفکیک وزارتخانه عدم صدور حکم صندوق تامین اجتماعی و شش ماه سرپرست غیرقانونی همسویی با حل مشکلات اقتصادی کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد محمودی شاهنشین در نطق میان دستور با سلام و درود به شهدا و با سلام به مقام معظم رهبری و مردم گفت: مردم شهریار، باغستان، نصیرآباد، اندیشه،وحیدیه، امیریه، شاهدشهر، صباشهر، سرآسیاب، صفادشت، ملارد و اختر آباد با جمعیت بالای یک و نیم میلیون نفر فقط یک نماینده در مجلس دارد.
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:همکاران دولت و مردان ساعی باید توجه کنند که اقتصاد خط مقدم و اولویت اول است باید تمامی تصمیمات تحت الشعاع وضعیت اقتصادی باشد آیا تفکیک وزارتخانه عدم صدور حکم صندوق تامین اجتماعی و شش ماه سرپرست غیرقانونی همسویی با حل مشکلات اقتصادی کشور را دارد.
این نماینده مردم در مجلس افزود:در حال حاضر اقتصاد خط مقدم کشور است باید همه تصمیمات تحت‌الشعاع وضعیت اقتصادی کشور باشد، آیا تفکیک وزارتخانه، عدم صدور حکم بزرگترین صندوق رفاهی ،اقتصادی و بیمه کارگری کشور یعنی صندوق تامین اجتماعی و شش ماه سرپرستی غیرقانونی همسویی با حل مشکل اقتصادی کشور است؟

 عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود:آیا استفاده از بازنشستگان در مجموعه اداری شرکت های وابسته به تامین اجتماعی و تعطیلی پروژه های درمانی، عدم ارائه راه حل برای تامین ارز مورد نیاز بخش صنعت و تولید با حل مشکلات اقتصاد همسو است؟
محمودی شاه نشین با قدردانی از حضور استاندار تهران در حوزه انتخابیه اش و بررسی مشکلات توسط استاندار، افزود: ضروری‌ترین موضوع برای زندگی، آب است. بی‌آبی در روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه ام چه در آب شرب و چه در آب کشاورزی مشهود است.

وی با قدردانی از فرماندار شهریار برای تهیه چند ژنراتور برای رسیدگی به مشکل کمبود آب منطقه، گفت: هر روز در شهریار و ملارد درختی از تشنگی خشک می‌شود. جای تاسف است که وقتی می‌توان با کمی دلسوزی با اقدام به موقع مشکلات را حل کرد چرا باید غافل باشیم؟

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:آب شرب شهرها و روستاهای غرب استان تهران از ذخایر زیرزمینی تامین می‌شود و با استفاده از پمپ‌های برقی استخراج و از منابع توزیع می‌شود. اکنون با قطع شدن برق، مردم حوزه انتخابیه از بی‌آبی که حاصل بی‌تدبیری و عدم پیش‌بینی برای تهیه چند دستگاه مبدل دیزلی است، دچار مشکل هستند.

محمودی شاه نشین تصریح کرد: جای تاسف دارد که بیش از ۳۵ درصد آب‌های تولیدی در شبکه‌های و لوله های فرسوده آب به هدر می‌رود و هیچ کس به فکر ترمیم نیست. در بخش آب کشاورزی هم این موضوع وجود دارد.‌ آب‌های حاصل از کارکرد تصفیه‌خانه‌های شهریار، قدس، ملارد و شاهد شهر به هدر می‌رود. تاکنون شاهد هیچ اقدام عملی برای بازگشت این آبها نبوده‌ایم. وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب، سازمان آب و جهاد کشاورزی همه در خواب هستند. از تلاش‌های دولت برای احداث پروژه‌های درمانی و عمرانی در حوزه انتخابیه خود تشکر می‌کنم.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: از تعریض جاده چیتگر و رسیدگی به کارهای پل های شهرقدس قدردانی می کنم امیدوارم با همدلی و برنامه ریزی مشکلات حل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز