خبرگزاری کار ایران

نجفی خوشرودی مطرح کرد؛

ارائه گزارش سه ماهه اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی مجلس

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۳۰

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: دهمین گزارش سه ماهه اجرای برجام در محدوده زمانی ۲۷ فروردین لغایت ۲۶ تیرماه ۹۷ از سوی وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه شد.

به گزارش ایلنا، علی نجفی خوشرودی در توضیح نشست امروز سه‌‌‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح دائمی شدن قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که از اسفند ۱۳۸۲ تا پایان سال ۱۳۹۶ به صورت آزمایشی اجرا شده بود، در جلسه امروز کمیسیون به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: طرح الحاق دو تبصره به بند (د) ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه به این صورت به تصویب رسید؛ با اعمال اصل ۱۱۰ قانون اساسی فرزندان رزمندگان اعم از آزادگان و جانبازان که به ازای هر ماه رزمندگی از ۱۲ روز کسری خدمت برخوردار می شوند، این میزان بدون سقف است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: بدیهی است پس از تصویب مجلس شورای اسلامی و تائیدیه شورای نگهبان، قوانین فوق الذکر اجرائی خواهند شد.

نجفی خوشرودی ادامه داد: همچنین دهمین گزارش سه ماهه اجرای برجام در محدوده زمانی ۲۷ فروردین لغایت ۲۶ تیرماه ۹۷ از سوی وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه شد که به زودی در دستورکار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: در این گزارش به مواردی همچون چالش ها و موانع، پیگیری مطالبات جمهوری اسلامی ایران، مکاتبات وزیر امور خارجه، نشست اضطراری کمیسیون مشترک برجام و شکایت ایران به دیوان بین المللی دادگستری اشاره شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز