خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی در نطق میان دستور:

آقای روحانی چه زمانی بین ژنرال‌های اقتصادی خود هماهنگی ایجاد می‌کنید/ دروه آقای سیف تمام شده است

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۰۸۶

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به سیاست های اقتصادی دولت گفت:آقای رئیس جمهور تا کی کشور گروگان آقای سیف است دوره ایشان تمام شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ، قاسم احمدی لاشکی گفت با اشاره به تصویب طرح ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان در نهادها و سازمان های اجرایی کشور، گفت: از لطف همکاران بابت تصویب طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان با رای بالای ۸۰ درصدی که موج شادمانی برای جوانان را به همراه داشت تقدیر نموده و از شورای نگهبان انتظار است طرح را در اولویت بررسی قرار دهد و دولت نیز به فوریت اجرایی نماید.

وی خاطر نشان کرد: افکار عمومی بر آن است که مجلس در جایگاه واقعی خویش قرار ندارد، تعامل قوا معطوف به لبخندهاست تا هم اندیشی، تحریم دستمایه سخنرانی‌ها شده تا تدبر و اندیشه، رویکرد جامعه به عدالت  طبقاتی است نه عمومی، کشاورزی در کوچه و پس کوچه واردات به فراموشی رفته و صنعت و تولید داخل به تعطیلی می‌رود و سرمایه داخیل به سمت فرار است.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بزرگترین چالش امروز کشور مسئله تبعیض است لذا بزرگان نظام باید اقدام جدی نمایند و از خویش شروع کنند تا سرمایه اجتماعی به مردم برگردد، بیان کرد: امروز بازار سکه و ارز به شدت در هیجان است و فکر می کنید چه کسانی به این بازار تنش وارد می کنند؟ حجم نقدینگی هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان در کجا جمع شده است؟ مگر اینکه در بانک‌ها جمع شده و بانک ها و موسسات با هجوم به بازار به دشمن خارجی کمک می‌کنند تا سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از بین برود.

احمدی لاشکی  تاکید کرد: آقای دکتر روحانی تا کی می خواهید کشور را به گروگان دکتر سیف بگذارید؟ دوره آقای سیف تمام شده و در اثر سیاست‌های نامطلوب وی بسیاری از مردم به نظام اسلامی بدبین شدند. کی می خواهید تسویه حساب نهایی موسسات به سپرده گذاران را اعلام کنید؟ و در ارز و سکه ثبات ایجاد نمایید؟

وی ادامه داد:دکتر روحانی چه زمانی بین ژنرال‌های اقتصادی خود هماهنگی ایجاد می‌کنید؟ متاسفانه ژنرال‌ها به چشم رقیب به یکدیگر می‌نگرند در صورتی که حل معضل اقتصادی شامل گرانی نیاز به هماهنگی بین دستگاه‌ها دارد.

نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فساد پدیده تلخی است که می‌تواند نظام را دچار چالش کند و از درون تهی کند، مشکل امروز ما مدیریتی است، از این رو خواهشمندم حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی دادگاه را علنی و از بزرگترها شروع کنید. آب از بلندی قله به پایین می‌رسد و مردم را سیراب می‌کند.

وی خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: آیت‌الله آملی لاریجانی می‌دانیم در آمریکا و اسرائیل ۲ اتاق فکر برای تشدید جنگ روانی و رسانه‌ای در فضای مجازی درست شده است تا انسجام ملی ما را مورد خدشه قرار دهد و فاصله بین مردم و نظام را دو چندان سازد. ما نباید با دست خود به این سیاست کمک کنیم و راه‌حل آن برخورد قاطع و علنی با اصحاب زر و زور و فساد است.

نماینده مردم چالوس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در فرایند توسعه ریل آموزش و پرورش، قطار توسعه دانشگاه و نخبگان موتور توسعه هستند. در ریل‌گذاری توسعه چه کردید؟ برای رکن اصلی سند تحول بنیادین معلم چه کردید؟ برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق معلمان چه نوشتیم و چه شد؟

وی ادامه داد:آقای دکتر روحانی توسعه واقعی کشور در گرو تحقق نیاز معلمان است. در دولت به احترام وزیر معلمان، استاندار به احترام مدیر کل معلمان، فرماندار به احترام رئیس اداره معلمان بایستد و به احترام مقام شامخ علم و معلم ادب کند تا توسعه واقعی را شاهد باشیم.

وی در انتها خاطر نشان کرد: شورای سنجش و پذیرش دانشجو اخیرا تصمیمی برای کنکور ۹۸ و تاثیر ۳۰ درصدی به صورت قطعی گرفته است، این تصمیم منطقی و سنجیده نیست، بسترهای لازم برای عدالت آموزشی وجود ندارد؛ مافیای ترمیم معلم مشکل زا خواهد شد بنابراین در کمیسیون پیگیری خواهیم کرد تا در این تصمیم تجدیدنظر شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز