خبرگزاری کار ایران

برنی سندرز:

اوباما روابط با ایران را بهبود بخشید/ آیا قرار است ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۰ جنگ راه بیاندازد؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۹۷۹

کاندیدای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا با اشاره به ادعاهای سابق ترامپ درباره سیاست‌های جنگ‌طلبانه روسای‌جمهور آمریکا گفت: آیا شما، رییس‌جمهور ترامپ، قرار است برای انتخاب مجدد به عنوان رییس‌جمهور یک جنگ راه بیاندازید؟

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل»، «برنی سندرز» سناتور دموکرات آمریکایی در واکنش به اظهارات روز گذشته «دونالد ترامپ» علیه ایران، یکی از توییت‌های قدیمی رییس‌‌جمهور آمریکا درباره سیاست‌های اوباما را بازنشر کرد.

ترامپ در توییتی در سال ۲۰۱۲ مدعی شده بود که «باراک اوباما» برای اینکه بار دیگر بتواند به عنوان رییس‌جمهور انتخاب شود، ممکن است جنگی را با ایران آغاز کند. به این ترتیب از نظر ترامپ، سیاست جنگ با ایران از نظر ترامپ مصرف داخلی داشته و به انتخاب مجدد یک رییس‌جمهور در آمریکا ختم می‌شود. 

«سندرز» ضمن بازنشر این توییت نوشت: «نه اینطور نیست. اوباما روابط با ایران را بهبود بخشید. آیا شما، رییس‌جمهور ترامپ، قرار است برای انتخاب مجدد به عنوان رییس‌جمهور یک جنگ راه بیاندازید؟»

اوباما روابط با ایران را بهبود بخشید/ آیا قرار است ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۰ جنگ راه بیاندازد؟

وی همچنین نوشت: آیا کسی هست که واقعا باور کند «ترامپ» نگران مساله حقوق بشر در ایران است در حالی که او با اقتدارگرایان در سراسر جهان از جمله «پوتین» در روسیه، «کیم جونگ اون» در کره شمالی، «دوترته» در فیلیپین و «محمد بن سلمان» در عربستان سعودی با مهربانی رفتار می‌کند؟

اوباما روابط با ایران را بهبود بخشید/ آیا قرار است ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۰ جنگ راه بیاندازد؟اوباما روابط با ایران را بهبود بخشید/ آیا قرار است ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۰ جنگ راه بیاندازد؟

به گزارش ایلنا، روز گذشته رییس‌جمهور آمریکا در توییتر خود «حسن روحانی» رییس‌جمهور ایران را تهدید کرده و مدعی شد: اگر ایران به تهدیداتش علیه آمریکا ادامه دهد تبعاتی برای آنها به دنبال خواهد داشت که تاریخ به خود ندیده است.

گزافه‌گویی‌های ترامپ در پی هشدار «حسن روحانی» در جمع روسای نمایندگی‌های خارجی ایران عنوان شد. «روحانی» خطاب به آمریکا گفته بود جنگ با ایران مادر جنگ‌هاست. او همچنین گفته بود تنگه هرمز تنها تنگه‌ای نیست که ایران قادر به بستن آن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز