خبرگزاری کار ایران

به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه انجام شد؛

اختصاص اعتبار به سازمان زندا‌ن‌ها به منظور بازسازی و بهسازی و ایمن‌سازی هفت زندان

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۷۹۴

هیات وزیران به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص اعتبار به سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به منظور بازسازی و بهسازی و ایمن‌سازی هفت اردوگاه زندانیان موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، هیات وزیران در جلسه ۱۳/۴/۱۳۹۷ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- مبلغ هشتصد میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۸۰۰) ریال به صورت تملک دارایی سرمایه­ای از محل منابع ماده (۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) - مصوب ۱۳۹۳- برای بازسازی، بهسازی، تجهیز و ایمن­سازی هفت اردوگاه زندانیان، موضوع ماده (۴۲) قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن مصوب ۳/۸/۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام - مصوب ۱۳۷۶- و به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه، در اختیار سازمان زندان­‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور قرار می­‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

۲- سازمان یادشده موظف است گزارش نحوه هزینه­کرد اعتبار مذکور را در مقاطع زمانی سه ماهه به وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور و دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ارایه نماید.

معاون اول رئیس‌‌‌جمهور این مصوبه را به وزارت کشور، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز