خبرگزاری کار ایران

اختصاص اعتبار برای رفع تنش آب شرب شهری در مناطق بحرانی

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۳۴۴

هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور، با اختصاص اعتبار برای رفع تنش آب شرب شهری در مناطق بحرانی موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، هیئت وزیران در جلسه ۳/۴/۱۳۹۷ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- مبلغ ده هزار و دویست میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰۰ر۱۰) ریال از محل اعتبارات ماده (۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور (به نسبت مساوی)، موضوع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) - مصوب ۱۳۹۳- به منظور رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی به شرح جداول پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، در اختیار دستگاه­های اجرایی ذی‌ربط قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

۲- هرگونه تغییر یا اصلاح در جداول یادشده در سقف اعتبارات هر استان با تأیید و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه کشور امکان‌پذیر است.

۳- دستگاه­های اجرایی موظفند گزارش عملکرد اعتبارات یادشده را در پایان هر ماه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نمایند.

برای مشاهده جدول اینجا را کلیک کنید.

معاون اول رئیس جمهور این مصوبه را به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز