خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در جمع خبرنگاران:

روحانی در بحث تغییر کابینه به معاونانش هم توجه کند/ تغییرات دولت محدود به تیم اقتصادی نباشد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۳۱۲

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: در بحث اقتصاد هم تنها وزرا دست اندرکار نیستند بلکه آقای روحانی توجهی هم به معاونان بکنند، بد نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان در حاشیه مراسم ختم پدر وحید حقانیان، درباره تغییر تیم اقتصادی دولت در جمع خبرنگاران گفت: من معتقد به این نیستم که تغییر تنها در تیم اقتصادی باشد بلکه باید افراد شاداب با جوان‌گرایی و با انگیزه بیشتر و درک شرایط در دولت باشند.

وی افزود: من به تغییر در همه حوزه‌ها معتقدم؛ سیاسی فرهنگی و اجتماعی. در بحث اقتصاد هم تنها وزرا دست اندرکار نیستند بلکه توجهی هم به معاونان بکنند، بد نیست.

کواکبیان در پاسخ به سوالی درباره برکناری نوبخت گفت: من کلی صحبت می‌کنم چرا می‌خواهید ما را با افراد طرف کنید؟

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس درباره صحبت‌های امروز رییس‌جمهور درباره بهبود روابط خارجی با همسایگان و پرداخت هزینه در مقابله با آمریکا گفت: ما درباره اولویت همسایگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بحث و بررسی می‌کنیم. عربستان هم اگر تحول داشته باشد و با هم روابط داشته باشیم، بد نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی درباره تحلیل برخی کارشناسان مبنی بر اینکه ایران توان تسلط بر تنگه باب‌المندب و مناطق دیگری را هم دارد، گفت: در همان موضوع تنگه هرمز هم قرار نیست، ما جنگ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز