خبرگزاری کار ایران

نحوه تخصیص ارز صنایع سه‌شنبه با حضور وزیر صنعت بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۳۰۸

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیرصنعت،معدن تجارت سه‌شنبه به منظور پاسخگویی به سوال نمایندگان در کمیسیون حضور می‌یابد و مسایل حوزه تخصیص ارز را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا، ولی ملکی در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۳۱ تیرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: در ابتدای جلسه درخصوص اخبار و اطلاعات حوزه کمیسیون صنایع و معادن مباحثی مطرح شد و هرکدام از اعضا نظرات خود را ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ادامه جلسه درخصوص نحوه تخصیص ارز برای واحد‌های تولیدی و صنعتی با حضور"صالح‌نیا" معاون وزیرصنعت،معدن و تجارت،معاون وزیردرمجلس ونماینده‌ای از بانک مرکزی مباحثی مطرح شد،گفت: شیوه تخصیص ارز و مسائل مشکلاتی که واحدهای صنعتی و تولیدی کالاهای گروه‌های ۱ تا ۴ تشریح شد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان عضو کمیسیون نظرات خود را درخصوص تخصیص ارز‌های دولتی ارائه کردند،ادامه داد: ایراد و اشکالاتی که در تخصیص ارز وجود داشته و نگرانی‌هایی که برای واحد‌های تولیدی صنعتی دارد، مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برای نتیجه‌گیری نهایی مقرر شد؛ روز سه‌شنبه هفته جاری بعد از اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن به منظور پاسخ به سوال نمایندگان حضور  پیدا می‌کند؛ مباحث مطرح شده درخصوص نحوه تخصیص ارز به واحد‌های تولیدی ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز