خبرگزاری کار ایران

میرزایی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تصمیم امروز مجمع مانع تفسیر قانون و محدودیت حقوق شهروندی اقلیت‌ها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۷۵۸

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تصمیم امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام مانع از تفسیر قانون و محدودیت حقوق شهروندی اقلیت‌ها خواهد شد.

جلال میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رای‌گیری درمورد بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد گفت: جزئیات جلسه را آقای مصباحی‌مقدم اعلام کرده است و گفته که تصمیم‌گیری شده که سپنتا نیکنام به شورای شهر بازگردد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به نظر من این تصمیم یک تحول مثبت است و خیلی زودتر باید این کار انجام می‌شد اما متاسفانه عدم دقت یا سوءبرداشت از قانون باعث شد که جمهوری اسلامی هزینه زیادی را بابت این موضوع بدهد. 

وی افزود: مردم در جمهوری اسلامی به او رای دادند و سپس به خاطر مسائلی مانع و هزینه ایجاد شد، امیدواریم که از این اقدامات پیشگیری شود و تجربه‌ای شود که ما دیگر این موارد را نداشته باشیم.

این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: مهم این است که این کار انجام شده و به نظرم این تصمیم یک رویه می‌شود که ما در آینده از این بابت با مانع قانونی روبرو نشویم. این تصمیم مانع از تفسیر قانون و محدودیت حقوق شهروندی اقلیت‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز