خبرگزاری کار ایران

جزئیات نشست دبیران استانی حزب کارگزاران در نوبت صبح و بعد از ظهر

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۱۸۵

نشست دبیران استانی احزاب حزب کارگزاران سازندگی امروز در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار شد.

علی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره نشست دبیران استانی احزاب حزب کارگزاران سازندگی گفت: بخش اول این نشست که صبح امروز برگزار شد به گزارش اعضاء و پرسش و پاسخ اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: سه اتفاق مهم در این نشست رخ داد؛ نخست آن که ما ثبت نام آنلاین را برای اعضای حزب در نظر گرفته‌ایم و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت کارگزاران سازندگی ثبت نام را انجام دهند.

این عضو مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: دومین اتفاق امروز تدوین یک مدل ارزیابی حزبی است که تاکنون هیچ حزبی در کشور آن را انجام نداده است. ما با استفاده از این مدل ارزیابی تمام اطلاعات و آنچه را برای حزب است، استخراج کردیم.

وی افزود: محور سوم آن بود که با استفاده از همین مدل ارزیابی استان‌ها را هم مورد بررسی قرار دادیم این امر یک کار بسیار منسجم و قوی است  که در طی چند ماه گذشته در حزب کارگزاران صورت گرفته است.

جمالی خاطرنشان کرد: مورد بعدی این بود که از بدنه استانی درباره روزنامه ، کانون هواداران ، سایت و سایر مطالب از اعضاء نظرخواهی کردیم.

وی در خصوص بخش دوم این نشست که بعدازظهر برگزار شد، گفت: در بخش بعدازظهر عباس عبدی به تحلیل مسائل روز و گزارشاتی از سطح عمومی جامعه پرداخت و سپس قوچانی و عطریانفر در خصوص روزنامه حزب و رسانه‌های کشور به بیان مطالبی ایراد سخن کردند.

این عضو کارگزاران سازندگی در پایان گفت: کرباسچی به عنوان دبیرکل و مرعشی به عنوان سخنگو نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز