خبرگزاری کار ایران

امیر خانزادی تاکید کرد؛

لزوم طراحی یک سناریوی دقیق برای مقابله با تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۶۴۶

فرمانده نیروی دریایی ارتش بر لزوم طراحی و تدوین یک سناریوی دقیق و کامل برای مقابله با تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تاکید کرد.

 

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در نهمین جشنواره مالک اشتر نداجا اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش به واسطه رزم در سطح، زیرسطح، هوا و ساحل پیچیدگی زیادی دارد و اگر بخواهیم یک ماموریت کامل انجام دهیم، خواهیم فهمید که نیروی دریایی ارتش یک نیروی تجهیزات‌محور است.

وی با تاکید بر این که دنیای امروز در حال سبقت فناوری و اطلاعات در تمام زمینه‌هاست، خاطرنشان کرد: اگر ما می‌خواهیم از تکنولوژی و فناوری روز دنیا عقب نمانیم، دیگر سبک‌های قدیمی پاسخگو نیست و امروز طرح اشراف می‌تواند به منزله یک سناریوی دقیق و کامل در برابر هر نوع تهدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای موثر باشد تا بتوانیم به‌واسطه آن بدانیم در چه نقطه‌ای قرار داریم و چه اقداماتی را باید انجام دهیم تا از آمادگی رزمی و توانایی‌هایمان مطلع شویم و بتوانیم بهترین تصمیم را در سخت‌ترین شرایط بگیریم.

امیر خانزادی در پایان طرح اشراف را پیشانی نیروی دریایی دانست و تصریح کرد: همه مسئولین طرح اشراف در تمام مناطق نیروی دریایی باید از بهترین و باکفایت‌ترین کارکنان باشند؛ زیرا اگر علم کافی در این زمینه نداشته باشند، باعث می‌شود با ارائه آمار اشتباه تمام طرح و برنامه‌هایی که سلسله مراتب فرماندهی برای بالا بردن توان و آمادگی رزمی تصویب می‌کنند را دچار اشتباه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز