خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری دستور داد:

آغاز به کار ستاد مبارزه با تشدید احتکار از ۲۳ تیرماه

کد خبر : ۶۴۳۸۵۹

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی اعضای ستاد مبارزه با تشدید احتکار و اختفاء را منصوب و اعلام کرد که این ستاد فعالیت خود را ار روز شنبه ۲۳ تیرماه آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم محمد شریعتمداری آمده است:

"جناب آقای حسن یونس سینکی (رئیس) - معاونت اقتصادی بازرگانی

جناب آقای نوابی - ریاست سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

جناب آقای انصاری - ریاست سازمان تعزیرات

سلام

به موجب این حکم آقایان  را به عنوان اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفاء کلیه کالاهای وارداتی یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی معین می‌نمایم تا با استفاده از ظرفیت‌های سازمان حمایت و سازمان تعزیرات و کلیه سازمانهای دولتی استانی و به‌کارگیری از توان خارق العاده مردمی و در رأس آن‌ها انجمن ها و اتحادیه‌های تولیدکنندگان و بازرگانان همراه و متدین هستند که منافع خود را در آرامش و رضایت عموم ملت ایران جست‌وجو می‌کنند، در اطلاع رسانی آنها از مراکز اختفاء و احتکار و هم همکاری Hنان در رسیدگی‌ها و بازرسی‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت فوق العاده فضای مجازی، در تحقق این هدف بر اساس برنامه تهیه شده اقدام نمایید. کلیه استانداران و فرمانداران محترم و روسای سازمانهای استانی همکاری لازم با آن ستاد معمول خواهند داشت."

شریعتمداری همچنین در صفحه توییتر خود نوشت: در راستای شفافیت، گزارش وزارت صمت درباره واردات خودرو و فساد زمجیره‌ای بجا مانده از قبل به رییس جمهور محترم تقدیم شد. برای ثبات بازار و نظارت بر عرضه و احتکار  کالاهایی که با ارز دولتی وارد شده‌اند، از روز شنبه ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفاء به طور ویژه آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز