خبرگزاری کار ایران

برای ابلاغ دو پیام؛

نماینده ویژه رهبری و رئیس‌جمهور وارد مسکو شد/ ولایتی: حضور نتانیاهو تاثیری در ماموریت استراتژیک ما ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۲۶۰

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل ظهر امروز وارد مسکو شد.

به گزارش ایلنا، به منظور ابلاغ پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور  ولایتی که به عنوان نماینده ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ریاست محترم جمهوری به روسیه سفر کرده است، پیام رهبر معظم انقلاب و همچنین روحانی را به ریاست جمهور روسیه ارائه و در خصوص روابط دو جانبه و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی گفت و گو خواهد کرد.

ملاقات با مقامات عالی و وزراء ، سخنرانی در باشگاه والدای از جمله برنامه های سفر سه روزه دکتر ولایتی به روسیه خواهد بود.

همچنین ولایتی در این سفر به تشریح دیدگاه ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران پس از خروج امریکا از برجام خواهد پرداخت.

ولایتی در بدو ورود با اشاره به روابط بسیار مهم و استراتژیک دو کشور ایران و روسیه گفت: در طول سال های گذشته مجموعه روابط دو جانبه و منطقه ای و بین المللی ایران و رسیه رو به ارتقاء بوده و فقط رابطه استراتژیک و بلند مدت می تواند این روابط را توجیه نماید.

وی با اشاره به روابط دو طرف در خصوص موضوعات بین المللی تصریح کرد: در حوزه بین المللی هم دو  طرف در زمینه برجام و ... از همکاری های راهبردی بهره برده اند  و روابط دو جانبه در حوزه سیاسی و هسته ای حکایت از برنامه دراز مدت بین دو کشور دارد که در شرایط کنونی و حساس ضرورت این همکاری ها بیشتر و بیشتر می شود.

ولایتی افزود: بنده افتخار دارم که حامل پیام مقام معظم رهبری و ریاست محترم رئیس جمهور باشم در شرایط حساس و کنونی جهان باشم  و  اگر گفت‌وگوهای بنده با رئیس محترم جمهور روسیه و سایر مقامات این کشور آن گونه که انتظار می رود پیش رود باید گفت که این سفر نقطه عطفی در روابط استراتژیک دو کشور خواهد بود.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در مورد همزمانی سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سفر وی به مسکو گفت:  ایشان یک آدم دوره گردی است که هر روز در یک نقطه از جهان سفر کرده و اظهارات بی مبنا و بی منطقی می‌کند و کم کم به جایی رسیده که کسی به حرف‌های او اهمیتی نمی‌دهد؛ لذا وجود یا عدم حضور او در روسیه هیچ تاثیری در ماموریت استراتژیک ما در مسکو ندارد.

ولایتی همزمان حامل پیام‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ریاست محترم جمهوری برای رئیس جمهور روسیه می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز