خبرگزاری کار ایران

انصاری‌راد در گفت‌وگو با ایلنا: /تکرار/

مشکلات کشور بدون مرزبندی‌های سیاسی حل شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۷۵۸

یک نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در خصوص حل مشکلات کشور گفت: باید برای حل مشکلات و معضلات از همه دعوت شود اصلاح طلب و اصولگرا فرقی ندارد.

حسین انصاری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره انسجام و وحدت در شرایط کنونی کشور و همچنین رفتار بزرگان کشور گفت: ابتدا باید نظم کشور محفوظ باشد،‌ من به شخصه موافق بی‌نظمی و بر هم زدن امنیت و آرامش کشور نیستم و از طرفی هم باید گفت‌وگوی ملی صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمام شهروندان ایرانی و تمام ایرانیان باید از حقوق شهروندی در ساخت کشور و در انتخابات آزاد شریک باشند این گونه است که وحدت ملی شکل می‌گیرد و می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا تخریب و تضعیف دولت به ضرر کشور است، رئیس‌جمهور ستون و استوانه معتبر مدیریت کشور است که به هیچ وجه تخریب و تضعیف دولت جایز نیست.

و گفت: دولت باید از تمام اقتصادانان و کسانی که به این علم آشنایی دارند دعوت کند تا مشکلات بر طرف شود.

انصاری‌راد تاکید کرد: برای حل مشکلات ما باید از کسانی که به امور اشراف دارند کمک بگیریم و نباید مرزبندی‌های سیاسی مانند اصلاح‌طلب و اصولگرا برایشان در نظر بگیریم در واقع مشکلات کشور باید بدون مرزبندی‌های سیاسی حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز