خبرگزاری کار ایران

میرلوحی در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح‌طلبان معتقدند اصل شورای عالی سیاست گذاری لازم است/ پارلمان اصلاحات مخالفی ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۶۲۳

یک عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه شورای عالی اثرگذار بوده و باید تجدید و اصلاح شود، گفت: پارلمان اصلاحات بحثی بوده که از اول مطرح بوده و اگر بتوانیم انجام دهیم مخالفی ندارد، فقط بحث این است که زمان تحقق آن فرا رسیده است یا خیر.

سید محمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین رویکردهای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: مسیر تجدید ساختار شورای عالی سیاستگذاری، هم در شورای سوم و هم برای انتخابات سال آینده در مسیر شکل‌گیری قرار دارد.

وی با اشاره به انتخابات بعدی شورای عالی سیاست‌گذاری تاکید کرد: همواره در این شورا این مباحث و موضوعات را داشته‌ایم که در دوره قبل هم دیدگاه‌هایی مطرح می‌شد اما این دیدگاه‌ها درباره انتخابات باید به وقتش بروز و ظهور کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به تاثیرات شورای عالی در گذشته، خاطرنشان کرد:‌ همه اصلاح‌طلبان معتقدند که اصل شورای عالی سیاست‌گذاری لازم است. اصلاح ‌طلبان معتقدند که شورای عالی باید کارآمدی و اثر داشته است و باید تجدید و اصلاح و تکمیل بشود.

وی گفت: پارلمان اصلاحات هم بحثی بوده که از اول مطرح بوده و اگر بتوانیم انجام دهیم مخالفی ندارد، فقط بحث این است که زمان تحقق آن فرا رسیده است یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز