خبرگزاری کار ایران

خطاب به اروپایی‌ها مطرح شد؛

نتانیاهو: از تسکین ایران دست بردارید

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۷۵۸

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که مهمان سفیر آمریکا در اسرائیل به مناسبت جشن استقلال آمریکا بود، خطاب به اروپایی‌ها مدعی شد: از تامین مالی کشوری که از تروریستم علیه شما و علیه دیگران استفاده می‌کند، دست برداید.

به گزارش ایلنا به نقل از «تایمز آو اسرائیل»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی گفت که روند مذاکراتشان را با ایران بر سر توافق هسته‌ای قطع کنند. 

«نتانیاهو» ابراز ناباوری کرده که برخی کشورها هنوز سعی می‌کنند با ایران به توافق برسند. 

وی در حالی که مهمان «دیوید فردمن» سفیر آمریکا در سالنی در نزدیکی فرودگاه «بن گوریون» به مناسبت جشن استقلال آمریکا بود، مدعی شد: از تامین مالی کشوری که از تروریستم علیه شما و دیگران استفاده می‌کند، دست برداید. از تسکین ایران دست بردارید.

نخست وزیر رژیم صهیونستی با بیان اینکه آیا توافق هسته‌ای با ایران را به یاد دارید؟ گفت: رییس‌جمهور ترامپ از این توافق بد خارج شد و بهترین کار را برای امنیت جان و امنیت اسرائیل کرد.

نتانیاهو مدعی شد: این چیزی نیست که به طور جهانی آن را پذیرفته باشند و من به شما می‌گویم این هفته قرار است دیداری در اروپا توسط ۴ کشور عضو دائمی شورای امنیت بدون آمریکا برگزار شود. آنها قرار است درباره نحوه دور زدن تصمیم ترامپ و آمریکا در مورد خروج از این توافق بدی که تروریسم ایران را تامین مالی میکرد و به تهاجم های این کشور با تزریق میلیاردها دلار کمک میکرد مذاکره کنند.

وی مدعی شد: این عجیب است که چهار عضو دائمی شورای امنیت از حسن روحانی دعوت کردند که در این دیدار حضور داشته باشد در حالی که ایران اخیرا گروهی را برای انجام عملیات تروریستی در فرانسه اعزام کرده بود.

نتانیاهو با اشاره به اتهام‌زنی اروپایی‌ها به یک دیپلمات ایرانی در فرانسه گفت: مقامات اروپایی درحال تکمیل بازجویی‌هایشان هستند و انتظار می‌رود این مامور ایرانی و اعضای شبکه پشت این توطئه محکوم شوند. خوشبختانه این توطئه کشف شده و عاملان در خاک کشوری دیگر دستگیر شده‌اند. این توطئه تروریستی در خاک اروپا در همان هفته‌ای اتفاق افتاده که سران اروپایی قرار است دیداری با رییس‌جمهور ایران درباره دور زدن تحریم‌های ایران داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز