خبرگزاری کار ایران

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران و حمایت از فرهنگ مصرف ایرانی

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۷۰۴

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

در جلسه صبح امروز ۱۳ تیرماه نمایندگان مجلس قرار است طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مالیات‌های مستقیم و طرح حمایت از فرهنگ مصرف ایرانی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین قرار است گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایه حفاظت از خاک رسیدگی شود.

دستور کار بعدی هم ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم است.

مورد بعدی بررسی طرح یک فوریتی جامعه توسعه و عمران روستایی کشور است، همچنین قرار است گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در همکاری‌های تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا و اقیانوسیه در اجرای ماده ۱۰۴ در آیین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور کار قرار گیرد.

همچنین امروز قرار است بهارستان‌نشینان تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی را بررسی کنند و در نهایت هم گزارش کمیسیون عمران مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز و هزینه‌ها و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، نحوه تغییر کاربری و واگذاری املاک شهرداری تهران به ویژه بوستان مادر در اجرای ماده ۲۱۴ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را بررسی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز