خبرگزاری کار ایران

آغاز جلسه علنی مجلس؛

حضور محمود حجتی در صحن علنی پارلمان برای پاسخ به سوالات نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۳۵۱

سوالات قرجه طیار دهم نماینده مردم گنبد کاووس و جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد از وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار امروز پارلمان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۸ و ۲۶ دقیقه به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۲۲ نفر از نمایندگان آغاز به کار کرد.

دستور جلسه امروز مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

- سوالات قرجه طیار دهم نماینده مردم گنبد کاووس و جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد از وزیر جهاد کشاورزی.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد بررسی لایحه حفاظت از خاک.

- گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل (۴۴) قانون اساسی در مورد بررسی طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آن ها در امر صادرات و اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مالیات های مستقیم مصوب و طرح حمایت از فرهنگ مصرف محصولات ایرانی در اجرای تبصره (۱) ماده (۴۹) آیین نامه داخلی مجلس در دستور قرار گرفت.

- ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم که از صحن علنی ارجاع شده بود.

- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی.

- بررسی طرح جامع توسعه و عمران روستایی کشور.

- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در همکاری های تأیید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا- اقیانوسیه.

- گزارش کمیسیون عمران مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز و هزینه ها و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، نحوه تغییر کاربری و واگذاری املاک شهرداری تهران به ویژه بوستان مادر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز