خبرگزاری کار ایران

جابری انصاری:

مالزی سیاست متوازنی در قبال تحولات و بحران‌های منطقه‌ای دنبال کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۰۶۲

دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی تاکید کرد: جمهوری اسلامی انتظار دارد شاهد سیاست متوازنی از سوی مالزی نسبت به تحولات و بحران‌های منطقه‌ای باشد.

به گزارش ایلنا، داتو نوشیروان زین‌‌العابدین، معاون دبیرکل وزارت امور خارجه مالزی عصر دیروز در محل وزارت امور خارجه با حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

جابری انصاری در این دیدار ضمن تبریک انتخابات اخیر پارلمانی مالزی و آغاز به کار دولت جدید این کشور به ریاست ماهاتیر محمد، روند تحولات منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و سیاست‌‌‌‌‌‌های ایران در خصوص حل بحران‌‌‌‌های این منطقه را تشریح و بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌‌‌های دو کشور در زمینه‌‌‌‌های مختلف از جمله حل و فصل بحران‌‌‌‌های منطقه‌‌‌ای تاکید کرد. 

دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با اشاره به جایگاه مالزی و شخصیت برجسته ماهاتیر محمد اظهار داشت: ایران انتظار دارد شاهد سیاست متوازنی از سوی مالزی نسبت به تحولات و بحران‌‌‌های منطقه‌‌‌ای باشد. 

نوشیروان زین‌‌العابدین نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت تقویت روابط و همکاری‌‌‌های دو کشور در حوزه‌‌های مختلف تصریح کرد: مالزی به دنبال اتخاذ سیاست متوازن و سازنده‌‌‌ای در خصوص بحران‌‌‌های جاری در منطقه خاورمیانه است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز