خبرگزاری کار ایران

جهانگیری مجموعه گردشگری دریایی مارینا منطقه آزاد انزلی را افتتاح کرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۸۸۷

معاون اول رییس جمهور مجموعه گردشگری دریایی مارینا در منطقه آزاد انزلی را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش ایلنا،  جهانگیری مجموعه گردشگری دریایی مارینا انزلی را افتتاح کرددکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز (سه شنبه) با حضور در اسکله مارینا واقع در منطقه آزاد انزلی مجموعه گردشگری دریایی مارینا را افتتاح کرد و با توضیحات مسئولین و مدیران این طرح در جریان ظرفیت های پذیرش گردشگران قرار گرفت.

ساخت موج‌شکن‌ها و ایجاد حوضچه آرامش اسکله تفریحی مارینا مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی سال گذشته همزمان با حضور رییس جمهور در فروردین ماه آغاز و تا پایان سال گذشته با سرمایه گذاری بخش خصوصی به اتمام رسید.

احداث اسکله های مارینا به عنوان مهمترین زیرساخت عملیاتی نمودن گردشگری دریایی در دریای خزر مطرح است که ازسوی سازمان منطقه آزاد انزلی بعنوان مهمترین زیرساخت فعال سازی گردشگری دریایی در دریای خزر در دستور کار قرار گرفته و با امکان پهلوگیری حدود ۳۰۰ شناور در این اسکله تفریحی گام مهمی در جهت ایجاد و توسعه گردشگری دریایی و اشتغال زایی در این بخش از صنعت گردشگری برداشته می شود.

گفتنی است میزان اشتغال‌زایی اسکله های مارینا ۱۵۰ نفر خواهد بود که مجموع سرمایه گذاری این سازمان و بخش خصوصی در حدود ۴۰ میلیارد تومان است.

معاون اول رییس‌جمهور پس از افتتاح مجموعه گردشگری دریایی مارینا از موج شکن شرقی بندر کاسپین نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز