خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکر شفاهی مطرح شد؛

ذوالنوری: عروس بلد نیست برقصد گویند زمین کج است/ مطهری: نباید کل صحن را طومار پهن کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۸۵۰

نماینده مردم قم در مجلس با انتقاد از اینکه نماینده مردم شیراز در مجلس تورم افسارگسیخته کنونی را به پهن کردن طومار در صحن علنی ربط داده است، گفت: بهتر است روحانی در این وانفسای اقتصادی به جای کوهنوردی با لباس برند خارجی بر روی زمین و کنار مردم راه برود.

به گزارش ایلنا، مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه ۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در پاسخ به تذکر نماینده مردم شیراز گفت: با پهن کردن آن پارچه ها در صحن حامل امانت مردم بودیم تا اعتراض شان را به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم مطرح کنند و ربطی به برجام نداشت. در واقع قرار نیست زمانی که عروس بلد نیست برقصد گویند زمین کج است. آقای پارسایی می گوید مخالفان برجام با دشمنان همراه شده اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همراه شدن مخالفان برجام با آمریکا بدین معناست که مدت ها به دولت می گفتند که موقعیت مردم را تامین کنید. با منافع مردم بازی نکنید، چرا که راه دولت کج است اکنون با دشمن همراه شده اند، در حالی که مخالفان برجام بارها گرفتند برای آمریکا شرط بگذارید تا هر وقت که خواست نتواند از برجام خارج شود، اما آنها قبول نکردند. دیگران را کدخدا  و خدا و مردم را رها کردند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس دهم با تاکید بر اینکه امروز زندگی مردم متلاشی شده است، گفت: می گویند؛ دلیل تورم افسارگسیخته، نصب پارچه در مجلس است، اگر قرار است بنا و استحکام دولت با یک اعتراض مردمی و نصب پلاکارد به این روز بیفتد، ماهیت این دولت زیر سوال می برد و نشان از بی کفایتی آن دارد.

وی با بیان اینکه ارز در دولت آقای روحانی عرض چند ماه چندین برابر شد، در حالی که زمان انتخابات به مردم می گفتند اگر آقای رئیسی، رئیس جمهور شود دلار به ۷ تا ۱۰ هزار تومان می رسد. اکنون نیز همان شده است، اظهار کرد: نماینده مردم شیراز می گوید ما با آمریکا همراه شده ایم و این توهین به مخالقان برجام است، اما جواب او این است که آیا پلاکاردهای ما قیمت ارز را بالا برده است؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت امروز تصمیم گیرنده نیست و آقای روحانی در کنار مردم نیست، گفت: آقای روحانی در سال حمایت از تولید ملی و این وانفسای اقتصادی با لباس برند خارجی به کوهنوردی می روند! اما بهتر است با مردم روی زمین راه بروند نه اینکه بدبختی مردم را تقصر پهن کردن یک پارچه بیندازند.  

در ادامه علی مطهری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: البته که شما فقط باید پاسخ آقای پارسایی را در تذکر خود می دادید، حال بماند که انتقاداتی که به دولت دارید به جای خود باقی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم ادامه داد: اگر قرار باشد پهن کردن طومار در صحن به یک رسم تبدیل شود، ممکن است طرف مقابل نیز دو برابر آن طومار داشته باشد، آنگاه باید کل صحن را طومار پهن کنیم.

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رفتن رئیس‌جمهور به کوهنوردی در روز جمعه چه اشکالی دارد، این که کار خوبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز