خبرگزاری کار ایران

تابش در تذکری:

اعتماد مردم به حاکمیت معجزه‌آفرین است

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۷۵۹

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اتکاء به توانمندی‌های ملت ایران ما را از بحران‌ها عبور خواهد داد و سربلندی ایران عزیز را رقم می زند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا تابش در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: درخشش فوتبالیست‌های عزیز در مسابقات جام جهانی فوتبال که غرور ملی را احیا کرده درخور تقدیر و شایسته است؛ از معجزه فوتبال در پی افکندن یک حرکت فراگیر جمعی که همه در آن احساس برد می‌کنند درس بگیریم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قدردان ملت فهیمی باشیم که برنامه‌ریزی و تلاش صادقانه و سخت‌کوشانه برای نیل به مقصود، فارغ از کسب نتیجه را ملاک ارزیابی و تشویق قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: امروز در عرصه اجتماعی باید واقعیت‌ها را برای مردم صادقانه بیان کنیم و صدای مردم بشنویم تا به سوء تدبیرها خاتمه دهیم، برای گذر از تحریم‌ها از مردم مدد جوییم و برنامه‌ریزی کارآمد برای مبارزه با فساد، تبعیض، ناکارآمدی و تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم را سرلوحه اقدامات هر سه قوه قرار دهیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتماد مردم به حاکمیت معجزه‌آفرین است، بیان داشت: اتکاء به توانمندی‌های ملت ایران ما را از بحران‌ها عبور خواهد داد و سربلندی ایران عزیز را رقم می زند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به مهمترین موضوعات شهرستان اردکان گفت: عدم توجه به مسائل شهرستان اردکان چالش‌آفرینی می کند، مشکل کم‌آبی و لزوم برقراری امنیت خط انتقال آب، افزایش ظرفیت آن، تسریع در تعیین تکلیف خط دوم و آب انتقالی از خلیج فارس به یزد از جمله مهمترین موضوعات است.

تابش افزود: یزد قانع، صبور، مولد و مومن از عطش تشنگی می‌سوزند، مسئولان کشور به داد این استان برسند و مسئله ساماندهی مهاجرپذیری اتباع بیگانه را در دستور کار قرار دهند و جلوی تبعات سوء سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در آینده را بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در آخر خواهان کاهش مالیات ارزش افزوده برای استان‌های معدنی و اجرای قانون جدید در این زمینه هستیم تا یک درصد از درآمد معادن استان به خرابی‌های آن اختصاص یابد، امیدواریم وزارت اطلاعات، صنعت و نیرو نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز