خبرگزاری کار ایران

پارسایی در تذکری:

رئیس‌جمهور در مجلس گزارش دهد که چقدر اختیار دارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۷۵۶

یک عضو فراکسیون امید گفت: نه به عنوان یک شخص بلکه از سوی فراکسیون امید مجلس از رئیس جمهور می خواهم تا در صحن علنی به مردم و نمایندگان توضیح دهد که چه اندازه اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهرام پارسایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت:  تذکر من به همه ارکان نظام در باب بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی است، کاهش حدود صددرصدی که تبعات آن کاهش قدرت خرید مردم و حقوق بگیران جامعه است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نه به عنوان یک شخص بلکه از سوی فراکسیون امید مجلس از رئیس جمهور می خواهم تا در صحن علنی به مردم و نمایندگان توضیح دهد که چه اندازه اختیار دارد، گفت: چه کسانی کارشکنی می کنند؟ یا مسئولیت وضع موجود را بپذیرید و یا اینکه حقایق را با مردم در میان بگذارید و یا با آنها حرف بزنید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به مخالفان برجام که همه کاسه کوزه ها را بر سر برجام می شکنند، یادآوری می کنم، تا زمانی که برجام بود قیمت ارز و سکه ثبات داشت، ادامه داد: عهدشکنان با خروج از برجام باعث ایجاد تورم شدند و شما با همراهی کردن آنها با پارچه نویسی در صحن علنی برخلاف آیین نامه های داخلی مجلس بر افزایش قیمت ارز دامن زدید، باید در این زمینه پاسخگو باشید.

وی با تاکید بر اینکه مجلس و همه ارکان نظام در بی ثباتی های اخیر باید پاسخگو باشند، عنوان کرد: باید از تیم غرورآفرین ملی یاد بگیریم که برای منافع مردم و غرور ملی و نشان جامعه از جان مایه گذاشتند. مردم شکست آنها را به چشم پیروزی می بینند، امروز این احساس در مردم وجود ندارد که ما کارگزاران نظام دغدغه منافع ملی و معیشت آنها را داریم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه تذکر بعدی من به وزیر آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: در راستای انجام برنامه های پیشنهادی حرکت کنند، مجلس برگ سفید امضا به هیچ وزیری نداده است، بی توجهی به مطالبات فرهنگیان و خواسته های آناان باعث نارضایتی آنها و پشت کردن به نظام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز