خبرگزاری کار ایران

علوی در بازدید از فردو:

دانشمندان هسته‌ای برای هرگونه اقدام متقابل علیه بدعهدی‌های دشمن آماده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۲۵۷

وزیر اطلاعات تاکید کرد: دانشمندان هسته‌ای کشور امروز برای مقابله با بدعهدی‌های دشمن آماده‌اند چرا که می‌دانند برجام به مویی بند است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در بازدید از سایت هسته ای شهید علیمحمدی فردو، با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدن به ۱۹۰هزار سو اظهار داشت: دانشمندان هسته ای ما با روحیه ای مضاعف کار خود را آغاز کرده اند و به زودی جمهوری اسلامی ایران به طرف های برجام ثابت خواهد کرد که فرزندان این انقلاب در زمان کوتاهی قادرند فرسنگ ها جلوتر از برجام حرکت کنند.

وی اقدامات دانشمندان هسته ای سایت شهید علی‌محمدی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: آنچه بازدید امروز نشان می‌دهد این است که دانشمندان ما با توجه به دستاوردهای پژوهشی ارزشمندی که در این مدت به دست آورده اند، برای هرگونه اقدام متقابل علیه بدعهدی های دشمن آماده اند، چراکه می‌دانند برجام به مویی بند است.

علوی با تاکید بر روحیه و انگیزه بالای دانشمندان هسته‌ای و نگاه امیدوارانه آنان گفت: عزم و اراده فرزندان این ملت تحت تاثیر موج ناامیدآفرینی دشمن قرار نخواهد گرفت.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا با این کار اعتبار نداشته خود را از دست داد و در عمل قواعد بین المللی را از اعتبار ساقط کرد.

وزیر اطلاعات به کشورهای ۱+۵ هشدار داد: کسانی که در قضیه برجام بدعهدی کردند بدانند این شیطنت ها بیش از آنکه به زیان جمهوری اسلامی ایران باشد به زیان آنها تمام خواهد شد. ایرانی‌ها می دانند که بیگانگان قدمی برای آنها بر نمی دارند و از این جهت خودشان با قدرت تمام حرکت می کنند.

وی در پایان در خصوص تهدیدات روز افزون دشمن علیه مراکز هسته ای ایران، گفت: اگر قرار باشد از تهدیدات بترسیم اصلا نباید حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز