خبرگزاری کار ایران

عارف:

برخی سعی در محدودسازی فضای دانشگاه را دارند/ انتظار داشتیم در دولت تدبیر و امید شاهد اعمال سلیقه‌ها نباشیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۳۹۸

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه برخی افراد سعی در محدودسازی فضای دانشگاه را دارند، گفت: تلاش می‌کنیم با نظارت جدی در آینده شاهد تضییع حقوق فعالان دانشجویی و اساتید دانشگاه، معلمان و دانش‌آموزان نباشیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف که در سال سوم کاری مجلس به عنوان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انتخاب شد، در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با قدردانی از اعتماد اعضای این کمیسیون برای سپردن مسئولیت به او، گفت: از حسن اعتماد همکاران عزیزم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سپردن مسئولیت این کمیسیون تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم با همکاری همه اعضای محترم کمیسیون و تعامل با نهادهای مربوطه در پاسخ به مطالبات بحق دانشجویان، اساتید دانشگاه، معلمان و دانش‌آموزان عزیز اقدامات شایسته و بایسته را انجام دهند.

وی تاکید کرد: معتقدم در مقطع فعلی دانشگاه در جایگاه اصلی خود قرار ندارد و هنوز با اعمال سلیقه برخی افراد که سنخیتی با دانشگاه ندارند، سعی در محدودسازی فضای دانشگاه را دارند انتظار بود در دولت تدبیر و امید دیگر شاهد اینگونه اعمال سلیقه‌ها نباشیم.

رییس فراکسیون امید در پایان گفت: سعی خواهیم کرد با نظارت جدی بر عملکرد نهادهای متولی آموزش در کشور در آینده شاهد تضییع حقوق فعالان دانشجویی و اساتید دانشگاه و معلمان زحمت‌کش و دانش‌آموزان عزیز نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز