خبرگزاری کار ایران

حواشی صحن علن مجلس شورای اسلامی؛

اعتراض طوماری جمعی از نمایندگان اصولگرا به لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم/ لاریجانی: حقوق می‌گیرید که مسائل را با صحبت حل کنید + فیلم

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۵۹۴

در حاشیه تصویب لایحه الحاق جمهوری اسلامی به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم نمایندگان اصولگرای مجلس در اعتراض به تصویب این لایحه چندین بنر و پلاکارد را بر زمین پهن کردند و با تجمع دور رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی مانع ادامه کار مجلس شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در حاشیه تصویب لایحه الحاق جمهوری اسلامی به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم نمایندگان اصولگرای مجلس در اعتراض به تصویب این لایحه چندین بنر و پلاکارد را بر زمین پهن کردند و با تجمع دور رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی مانع ادامه کار مجلس شدند.

گفتنی است در این میان سید حسین نقوی حسینی در مخالفت با این لایحه در حال صحبت بود که نمایندگان با اعتراض مانع صحبت او شدند. این اقدام توسط جمعی از نمایندگان اصولگرا از جمله کریمی قدوسی، دهقان، چنارانی، ابطحی و پژمان‌فر صورت گرفت و همزمان با این اقدام رحیم زارع نامه‌ای در دست گرفته بود و بین نمایندگان می‌چرخید و امضا جمع می‌کرد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در اعتراض به عملکرد آنها گفت: شما نمایندگان ملت هستید اینجا جمع شده‌اید و حقوق می‌گیرید پس با صحبت مطالب را حل کنید این کارها برای چیست.

همچنین احمد مازنی در اعتراض به پلاکاردها و بنرهایی که نمایندگان اصولگرای مجلس از دیوارهای صحن آویزان کرده بودند یکی از آنها را به پایین پرتاب کرد.

علاوه بر این برخی از نمایندگان دور عراقچی جمع شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز