خبرگزاری کار ایران

/روز قدس؛ نماد استقامت/

اسماعیلی: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس نابودی رژیم اشغالگر قدس را جلو انداخت

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۵۰

عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطرنشان کرد: امروز رژیم اشغالگر قدس درگیر مشکلات بسیار داخلی است و به لطف خدا جبهه مقاومت مستحکم‌تر از گذشته است به همین دلیل آمریکا نیازمند به این است که ذهن‌ها را از مساله اصلی که آزادسازی قدس است منحرف کند.

محسن اسماعیلی در حاشیه روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، گفت: این اقدام بیشتر از اینکه مبتنی بر واقعیت‌های خارجی باشد یک شگرد تبلیغاتی است.

وی ادامه داد: امروز رژیم اشغالگر قدس درگیر مشکلات بسیار داخلی است و به لطف خدا جبهه مقاومت مستحکم‌تر از گذشته است به همین دلیل آمریکا نیازمند به این است که ذهن‌ها را از مساله اصلی که آزادسازی قدس است منحرف کند.

اسماعیلی گفت: این انتقال سفارتخانه یکی از همین شگردهای تبلیغاتی است برای افکار عمومی جهانیان را منحرف کند.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطرنشان کرد: کمتر ملت و کمتر کشوری از این اقدام خائنانه حمایت کردند و همه ملت‌ها و دولت‌های آزاد و حتی غیرمسلمان جهان این اقدام آمریکا را محکوم کردند این اقدام در حقیقت دهن‌کجی به حقوق یک ملت ستمدیده است که ۷۰ سال است از ابتدایی‌ترین حقوق خود برخوردار نیستند.

وی گفت: من معتقدم این اقدام حتما شکست اسرائیل را قطعی‌تر کرده و به جلو انداخته است و آمریکا را منفورتر از گذشته در افکار عمومی جهان قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز