خبرگزاری کار ایران

/روز قدس؛ نماد استقامت/

فیروزآبادی: بیت المقدس متعلق به مسلمین است/صهیونیست‌ها اعتقادی به دین و یهودیت ندارند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۲۷

صهیونیست‌ها اصلا اعتقادی به دین و یهودیت ندارند که بخواهند مدعی ارث پیامبران باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرلشگر سیدمحمدحسن فیروزآبادی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، گفت: آمریکایی‌ها سال‌هاست آرزو داشتند تا از اسرائیل حمایت کنند و این هم دهن‌کجی واقعی به مسلمین است چرا که قدس قبله اول مسلمین و محل معراج رسول خدا(ص) است.

وی با بیان اینکه بیت المقدس متعلق به مسلمین است، اظهار داشت: قدس شریف در طول تاریخ همیشه متعلق به مسلمین و اعراب بوده است البته تعدادی از پیامبران بنی اسرائیل هم مانند حضرت داود و حضرت سلیمان در این نقطه بوده‌اند اما معنای آن این نیست که از لحاظ تاریخی متعلق به اسرائیل باشد ضمن اینکه صهیونیست‌ها اصلا اعتقادی به دین و یهودیت ندارند که بخواهند مدعی ارث پیامبران باشند.

مشاور رهبری اضافه کرد: ترامپ خباثت و بدسرشتی خود را در واقع با این اقدام علنی کرده و هیچ فایده‌ای هم ندارد. نصب یک تابلو و باز کردن یک در نه خیری برای صهیونیستها دارد و نه برای آمریکایی‌ها جز اینکه مسلمانان متحدتر می‌شوند تا وظیفه خود را برای نجات قدس انجام دهند.

فیروزآبادی ادامه داد: امروز بزرگترین حقی که پیامبر اعظم و قرآن کریم و اسلام و همه پیامبران الهی و کتب آسمانی به گردن مسلمین و همه مردم متدین ادیان آسمانی دارند این است که قدس را از چنگال صهیونیست‌های اشغالگر آزاد کنند و آمریکا با اینکه یک ناخن خود را در بیت المقدس بر زخم مسلمین فرو کرده است به جایی نخواهد رسید.

وی درخصوص حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: حضور مردم همیشه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باشکوه‌تر از همیشه است و طبیعی است چرا که مردم درد فلسطین را می‌دانند و امام بزرگوار ما و رهبر عزیز ما مکرر درباره فلسطین و وظیفه اسلامی مسلمین تاکید کرده‌اند. مردم ما نیز متدین  هستند و این ایمان‌شان است که آنها را به صحنه روز قدس برای کمک به فلسطین آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز