خبرگزاری کار ایران

شمخانی :

جنایتکاران رژیم صهیونیستی با دوره‌گردی در اروپا در‌صدد تضعیف حامی اصلی مردم فلسطین یعنی ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۵۶۸

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: روز قدس میراث بزرگ امام (ره) نماد انسجام و پویایی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایلنا، دبیر شورای عالی امنیت ملی با دعوت از مردم سلحشور و روزه دار ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس گفت: این روز مبارک ، میراث بزرگ حضرت امام خمینی ره و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام برای دفاع از آرمان فلسطین و مقاومت در برابرظلم، تجاوز و سلطه طلبی رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، حمایت ایران از آرمان فلسطین را اقدامی اصولی، اعتقادی و ناشی از تکلیف دینی عنوان کرد و افزود: پیروزی‌های مستمر محور مقاومت در سوریه موجب افزایش خودباوری و انگیزه کشورهای اسلامی در برابر سلطه طلبی رژیم صهیونیستی شده است.

شمخانی افزود: مردم قهرمان و شجاع فلسطین هیچگاه منتظر مذاکرات و تصمیم دیگران نماندند و غیرت اسلامی خویش را در دفاع از قدس شریف و آرمان آزادی فلسطین با جهاد وایثاردرمقابله با این رژیم کودک کش به نمایش گذاشتند.

وی ، روز قدس را کابوسی برای جنایتکاران رژیم صهیونیستی توصیف کرد وافزود: سردمداران وحشت زده این رژیم در آستانه این روز بزرگ از طرفی با کشتار مردم فلسطین و هدف قرار دادن امدادگران اوج سَبُعیّت خود را نشان می دهند و از طرفی با دوره‌گردی در اروپا در صدد تضعیف اصلی ترین حامی مردم فلسطین یعنی جمهوری اسلامی ایران هستند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: حضور میلیونی و پر شکوهترمسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس امسال ضمن خنثی کردن اقدامات مذبوحانه آنان نشان خواهد داد با وجود توطئه های گوناگون نظام سلطه، موضوع فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی همچنان اولویت اصلی جهان اسلام است و نزدیک است روزی که میراث ماندگار خمینی کبیر مرگ رژیم جعلی و جنگ افروز صهیونیستی را رقم زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز