خبرگزاری کار ایران

در بیانیه حزب موتلفه اسلامی مطرح شد:

حضور در راهپیمایی روز قدس، رزمندگان فلسطین را استوارتر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۵۴۰

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم بزرگ و مسلمان ایران برای شرکت در راهپیمایی پرشور روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم بزرگ و مسلمان ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

حزب موتلفه اسلامی در این بیانیه ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی تاکید کرده است: شرکت در راهپیمایی روز قدس، رزمندگان راه آزادی فلسطین را استوارتر و رژیم صهیونیستی را خوارتر از همیشه می‌کند.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

اذن للذین یقاتلون فی سبیل‌الله، بانهم ظلموا و ان الله علی نصرهم لقدیر

در سی و نهمین جمعه قدس، ملت بزرگ ایران در شهر و روستا به حمایت از مظلومان قدس و فلسطین و پشتیبانی از رزمندگان دلیر فلسطینی و اظهار همدردی با خانواده‌های شهدا و اسرای در بند رژیم صهیونیستی، با شکوه بیشتری از سال‌های گذشته به راهپیمایی آمده و شعار بلند مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهد کرد.

سپاس خدای را که با ظهور انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی در مسلمانان، اراده و عزمی قوی به وجود آورده است تا به امداد الهی ریشه شجره خبیثه یک رژیم کودک‌کش و جنایتکار، ظالم و فاسد خشکانده شود.

امروز رژیم صهیونیستی با سخت‌ترین وضعیت روبه‌روست. جوانان رزم‌دیده مسلمان که شهادت را افتخار می‌دانند و جهاد فی سبیل الله را دری به سوی بهشت می‌شناسند، همت ملت‌های اسلامی و همه آزادیخواهان جهان و ظلم‌ستیزان که از رژیم صهیونیستی و استکبار حامی آن متنفرند، می‌روند تا با یاری خدای مستضعفان، جهان را از لوث وجود عناصر این رژیم پاک سازند.

امروز موشک‌های رزمندگان فلسطینی حماس و حزب‌الله، عرصه را بر اشغالگر قدس تنگ کرده است و صهیونیسم یک تفکر شکست‌خورده در دنیا و رژیم غاصب اسرائیل در حال اضمحلال است، فقط همتی جانانه‌تر می‌طلبد و همبستگی بیشتر جهان اسلام را لازم دارد که ان‌شاءالله به زودی نماز عید فطر را در قدس شریف بخوانیم.

تلاش‌های مذبوحانه آمریکا و همدستانش و صهیونیسم از جمله انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، دلیل ضعف روزافزون صهیونیست‌هاست که اربابان مستکبر آنها می‌خواهند با این اقدامات، روحیه متزلزل آنها را تقویت کنند در حالی که نتیجه عکس می‌گیرند.

وحشت و هراس رژیم صهیونیستی از نمایش‌های مسخره نخست‌وزیر و نماینده آمریکا در سازمان ملل کاملاً آشکار است، حامی بزرگ اسرائیل یعنی آمریکا امروزه در افکار جامعه جهانی،‌ منفورتر از همیشه است زیرا حمایت آمریکا از جانیان سعودی، در یمن و از سرکوب‌های مزدورانش در بحرین و از حاکمان جبار میانمار نشانه عجز آمریکاست. آمریکایی که در بحران‌های همه جانبه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی غرق شده است و راه نجاتی نمی‌جوید.

امروزه که امثال برخی سران سعودی، وقیحانه با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند مانند محمدرضا شاه هستند که با این نوع همکاری‌ها، گور خودش را کند.

امروزه جبهه مقاومت اسلامی فلسطین خار چشم دشمنان اسلام و ایران و مسلمانان جهان است. حزب موتلفه اسلامی از همه انسان‌های آزاده و ظلم‌ستیز و دارای وجدان حمایت از مظلومین و ستمدیدگان دعوت می‌کند با حضور خانوادگی در راهپیمایی قدس امسال، روح بلند امام را شادتر، شهدا را خشنودتر کنند و رزمندگان راه آزادی قدس را استوارتر و آمریکا و صهیونیسم را عصبانی و خوارتر از همیشه، تحقیر کنند.

پیروزی از آن حق و حقگرایان است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز