خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در جمع خبرنگاران:

قیام مردم پیشوا لرزه به اندام رژیم طاغوت انداخت

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۱۳۷

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحانیت به تفکر دینی مردم عمق بخشید گفت: رشد عقلانی و سیاسی در پیشوا بسیار ارزشمند بود و در قیام آنها جلوه گر شد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (پنجشنبه ۱۰ خرداد) به شهرستان پیشوا سفر کرد، در بدو ورود به این شهرستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: قیام ۱۵ خرداد مبدأ نهضت امام راحل (ره) است که باعث تغییرات مهم در ایران و بعدها در کل منطقه شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مردم پیشوا در این انقلاب سهم بسزایی داشتند عنوان کرد: در شرایط سخت کشور در کمتر شهری شاهد درگیری ها بودیم قیام پیشوا لرزه به اندام رژیم انداخت و مردم آن توانستند سربازان و نیروهای امنیتی را سرکوب کنند.

وی افزود: در آن زمان درگیری اندکی در قم و تهران وجود داشت و تنها حرکت مؤتلفه به سمت دانشگاه بود لذا در این شرایط قیام مردم در پیشوا، یک شهر کوچک لرزه ای به رژیم بود که عمق توجه به دستورات امام(ره) و روگردانی از رژیم در اعماق فکر مردم را نشان می داد.

لاریجانی در ادامه با تاکید بر اینکه باید سالگرد قیام پانزده خرداد را قدر نهاد اظهار داشت: ریشه دار بودن تفکر دینی در میان مردم و نقش روحانیت شیعه بسیار بسزا است و امام نیز همواره به توجه به روحانیت تاکید داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه روحانیت به تفکر دینی مردم عمق بخشید خاطرنشان کرد: رشد عقلانی و سیاسی در پیشوا بسیار ارزشمند بود و در قیام آنها جلوه گر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز