خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه امروز کمیسیون آموزش درباره تعرض به گروهی از دانش‌آموزان و لورفتن سوالات امتحانی/ پیشنهاد انحلال مدرسه

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۲۹۳

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی موضوع تعرض به گروهی از دانش‌آموزان در یکی از مدارس غیردولتی خبر داد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: در جلسه امروز به موضوع تعرض به گروهی از دانش‌آموزان در یکی از مدارس غیردولتی پرداخته شد که در این جلسه برخی از مسئولان آموزش و پرورش هم حضور داشتند.

وی افزود: طبق توضیح مسئولان آموزش و پرورش فرد خاطی جوانی حدود ۲۸ ساله بود که یک فیلم غیراخلاقی را به چند دانش‌آموز نشان داده بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: بعد از  توضیحات مسئولان آموزش و پرورش برخی از اعضای کمیسیون پیشنهاد انحلال این مدرسه غیردولتی را مطرح و خواستار برخورد با عوامل خاطی از سوی دستگاه قضایی شدند که مسئولان مربوطه هم اعلام کردند که فرد خاطی دستگیر شده  و در اختیار مراجع قضایی است.

میرزاده با اشاره به دیگر دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره بررسی موضوع لو رفتن سوالات امتحانی گفت:مسئولان آموزش و پرورش در این رابطه گفتند که شیوه توزیع سوالات امتحانی تغییر کرده و واسطه‌ها حذف شده‌اند به عبارت دیگر یک ساعت قبل از امتحالات سوالات به صورت مستقیم به مدارس داده می‌شود و هیچ نگرانی درباره لو رفتن سوالات وجود ندارد. با یک مورد تخلف اخیر هم در اسرع وقت برخورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز