خبرگزاری کار ایران

ناصر ابو شریف:

مهمترین فایده تصمیم ترامپ این بود که چهره نفاق برای مسلمانان آشکار شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۵۶۲

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: اگر رژیم صهیونیستی قوی بود هیچ وقت نمی‌آمد از وزیر خارجه بحرین نقل کند و اگر جرات دارند همه پرسی برای ملتشان برگزار کنند تا همه چیز مشخص شود که این‌ها که هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این نشست با اشاره به نام امروز به نام روز فاجعه گفت: افرادی مسئول این نکبت و فاجعه بودند که اول انگلستان بود که رشد آنها را تحکیم کرد و پس از آن خود صهیونیست‌ها بودند که به یهودیان هم ظلم کرد. 

وی با اشاره به کتابی به نام پاکسازی فلسطین از یک مورخ یهودی اسرائیلی گفت: در این کتاب به جنایات آن‌ها پرداخته شده است. انگلستان با زورگویی فلسطین را اشغال و رژیم صهیونیستی را ایجاد کرد و پس از آن سازمان ملل است که پوششی برای این جنایات فراهم کرده است. 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: ما شاهد بودیم که پس از آن جنایات، فلسطینیان را  مهاجرت دادند و پس از آن شهرک‌سازی‌ها را شاهد بودیم و پس از آن حذف قدس در برنامه‌شان است. قدس جایگاه اثرگذار دینی و جغرافیایی و سیاسی است. آن‌ها در ادامه زمینه حذف فلسطین را فراهم کردند.

وی تاکید کرد: هدف دیگری که آمریکا دنبال می‌کند انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس است که صهیونیست‌ها بتوانند به همه منطقه سیطره یابند و اولین کاری که آمریکا برای بازنگشتن آوارگان انجام دادند کاهش بودجه سازمان آروا بود که آوارگان نتوانند به سرزمین خودشان بازگردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: در واقع به رسمیت شناخته شدن قدس برای صهیونیست‌ها از طرف آمریکا وجود دارد اما به هرحال فلسطینیان می‌دانند که این سرزمین اشغال شده و می‌دانند که آزاد خواهد شد. برخی شاید فکر کنند در شرایط فعلی منطقه آزادی فلسطین یک مساله خیالی باشد، اما خیال نیست و به واقعیت خواهد پیوست و حتی سران رژیم صهیونیستی می‌دانند که حضور فیزیکی ندارد و متکی به حمایت‌های خارجی هستند. اگر صهیونیست‌ها واقعا ریشه داشتند خودشان را تحمیل نمی‌کردند اما نمی‌توانند کاری انجام دهند.

ابوشریف اظهار کرد: اگر رژیم صهیونیستی قوی بود هیچ وقت نمی‌آمد از وزیر خارجه بحرین نقل کند و اگر جرات دارند همه پرسی برای ملتشان برگزار کنند تا همه چیز مشخص شود که این‌ها که هستند و این نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از تار عنکبوت است. اگر واقعا رژیم صهیونیستی قوی بود از رژیم‌های استبدادی کمک نمی‌خواست. آمریکا درباره دموکراسی نامه می‌نویسد اما خودشان از کشورهای دیکتاتور هستند. این تصمیمات ارزش ندارد و برای ما بیش از آنکه ضرر داشته باشد، منفعت دارد. مردم فلسطین هم از این روند توهمی صلح رهایی یافتند و الان مسیرشان را ادامه می‌دهند که این به خاطر تصمیمی است که ترامپ اتخاذ کرده است.
 
وی اظهار کرد: یکی از مهمترین فواید تصمیم ترامپ برای ما این بود که چهره نفاق برای مسلمانان آشکار شد این وضعیتی است که امت اسلامی با آن درگیر است و خدا این نفاق را آشکار کرد و مردم باید راهشان را انتخاب کنند که این دستاورد بزرگی برای ملت است. در واقع، ما به مردم فلسطین می‌گوییم که این مساله تاریخی انجام می‌شود و هدف از راهپیمایی‌ها تشریح اوضاع فلسطین است و می‌خواهند بگویند ما مردمی هستیم که، علیه ما ظلم‌ها رفت. پیامی که ما داریم به مردممان است و ما می‌خواهیم به کشورهای عربی بگوییم که با هم متحد باشیم و رژیم صهیونیستی ضعیف است و قدرت خواهی از آنها راه به جایی نمی‌برد. 
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ابراز کرد: پیام ما به رژیم صهیونیستی این است که هرچند که آنها قدرت و ثروت دارند اما ارگان‌هایش در داخل دچار طغیان هستند و من می‌خواهم که آن‌ها احسان کنند طبق قرآن کریم آنها به سمت نابودی خواهند رفت و  بسیاری از این قدرت‌ها به طرف یک سقوط بزرگ هدایت خواهند شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز