خبرگزاری کار ایران

ادعای وزیر کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی:

اسرائیل دنبال جلوگیری از توسعه حضور ایران در سوریه است/ باید تا تنور داغ است با ایرانی‌ها برخورد کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۵۲۲

وزیر شهرک‌سازی و عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد: «دولت یهود به دنبال جلوگیری از توسعه حضور ایران در سوریه است.»

به گزارش ایلنا به نقل از «اسپوتنیک» روسیه، «یوآف گالانت» عضو کابینه امنیتی و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در واکنش به تحولات اخیر مدعی شد: «دولت یهود به دنبال جلوگیری از توسعه حضور ایران در سوریه است.»

وی مدعی شد: « فرصت اسرائیل برای مقابله با ایران در سوریه فراهم شده است و ما از امتیاز این فرصت استفاده می‌کنیم. ما باید تا تنور داغ است، برخورد کنیم و هر رد پایی از حضور ایران در سوریه را محو کنیم. باید غول ایران را به داخل بطری برگردانیم.»

وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی مدعی شد: «جمهوری اسلامی ایران با حمایت از تروریسم در یمن و عراق و سوریه و لبنان حضور دارد تا ما را محاصره کند. ایران با این کار برای خودش مشکل ایجاد می‌کند.»

وی در ادامه این گزافه‌گویی‌ها مدعی شد: «اقتصاد ایران در وضعیت بدی است و جنجال‌های داخلی ظهور کرده است.»

بر اساس این گزارش اوایل هفته تلویزیون «هداشات» در گزارشی با اشاره به اظهارات بی‌اساس یکی از مقامات اسرائیلی مدعی شد: « کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی فکر می‌کند ایران پیام اسرائیل را دریافت کرده و در آینده نزدیک با ما وارد درگیری نخواهد شد. این ادعا یک روز بعد از حمله موشکی اسرائیل به مواضعی در سوریه مطرح شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز