خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر در گفت‌وگو با ایلنا:

مجلس کار را به کاردان می‌سپارد/ وزرای کار و اقتصاد فردا به مجلس معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۵۶

نماینده تهران با بیان اینکه بر اساس اطلاعات من معرفی محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت کار از سوی رئیس‌جمهور قطعی شده است، ادامه داد: بررسی رای اعتماد به ایشان بر اساس عملکرد و رزومه او خواهد بود و مجلس قطعا در راستای تعامل با دولت گام بر می‌دارد.

فاطمه ذوالقدر نماینده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه فردا وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد رسما به مجلس معرفی می‌شوند، گفت: با معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس نمایندگان روزهای پرکاری را برای بررسی صلاحیت وزرا و دادن رای اعتماد به آنها در پیش خواهند داشت. 

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: مجلس باید به دور از پیش داوری و داشتن نگاه‌های جناحی و حزبی فقط و فقط مصالح مردم و کشور را در نظر گیرد و به وزرایی رای اعتماد دهد که متعهد به برنامه‌های دولت هستند و همگرایی خوبی با دولت دارند.

وی با تاکید بر اینکه ملاک مجلس برای رای به وزرای پیشنهادی تعهد به دولت و کار آمدی است، افزود: البته باید بگویم که ارائه برنامه وزرای پیشنهادی و دفاعی که آنها از این برنامه‌ها در کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های سیاسی خواهند داشت در روند اخذ اعتماد مجلس بسیار تاثیرگذار است.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: شرایط کشور به لحاظ اقتصادی و سیاسی شرایط وی‍ژه‌ای است و در این شرایط نباید با نگاه  سیاسی یا غرض سیاسی برخی از مدیران را  که  سال‌هاست در رده‌های ارشد مدیریتی کشور صاحب نام هستند به انزوا کشاند  بلکه مجلس باید با حسن اعتماد به آنها مسیر را برای گشایش‌های اقتصادی باز کند تا امور مردم بیش از این بلاتکلیف نماند.

نماینده تهران با بیان اینکه بر اساس اطلاعات من معرفی محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت کار از سوی رئیس‌جمهور قطعی شده است، ادامه داد: بررسی رای اعتماد به ایشان بر اساس عملکرد و رزومه او خواهد بود و مجلس قطعا  در راستای تعامل با دولت  گام بر می‌دارد.

وی تاکید کرد: سپردن کار و امور به  افراد کاردان و خبره در شرایط فعلی کشور ضرورتی انکارناپذیر است که مجلس حتما این مهم را مورد توجه قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز