خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

ایران به هیچ وجه با آمریکا در زمینه برجام مذاکره نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۵۱۲

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، روز گذشته با وزیر کشور پرتغال دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، ادواردو کابریتا، وزیر کشور پرتغال در دیدار با علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه مراتب مخالفت دولت پرتغال را با اقدام ترامپ در خروج از برجام اعلامکرد و گفت: امروز نخست‌‌وزیر پرتغال در پاسخ به یکی از نمایندگان پارلمان پرتغال اعلام کرد که ما موضع آمریکا در رابطه با برجام را اشتباه می‌دانیم و آن را رسماً به آمریکایی‌ها اعلام کردیم.

وی افزود: حفظ این توافق برای امنیت منطقه یک ضرورت است.

علاء الدین بروجردی در این ملاقات ضمن تشریح سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه به ویژه مواضع ایران پس از خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: امروز اروپا برابر یک آزمون مهم تاریخی قرار دارد و اگر نتواند در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا در تحریم ایران مقاومت کند، هیچ توجیهی برای ادامه راه برجام برای ایران وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما به هیچ وجه با آمریکا در زمینه برجام مذاکره نخواهیم کرد و هرگونه مذاکره‌ای با اروپا نیز با هدف گرفتن تضمین لازم برای حفظ منافع جمهوری اسلامی در توافق هسته‌ای خواهد بود.

در این ملاقات جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، علوی نماینده لار و میر فخار سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز