خبرگزاری کار ایران

نماینده اصولگرای خمینی‌شهر:

اوبامای مودب و ترامپ دیوانه سر و ته یک کرباس هستند

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۴۸۲

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه برجام سندی جز به خاک سیاه نشستن صنعت هسته‌ای و هویت انقلابی ایران نبوده، تاکید کرد: متأسفانه ما در برجام مقداری قول و قرارهای نیم‌بند گرفته‌ایم.

به گزارش ایلنا، سید محمد جواد ابطحی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت سالروز صلیب سرخ جهانی و هلال احمر به همه امدادگران و داوطلبان هلال احمر تبریک گفته و از زحمات خالصانه آنها در راستای خدمت رسانی به مردم تشکر کرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در روز بیماری‌های خاص افزود: با توجه به افزایش هزینه‌های درمان بیماران خاص لازم است حمایت‌های لازم از این اقشار از سوی دولت و مجلس صورت گیرد.

ابطحی با بیان اینکه وزارت نیرو طبق قانون ۹۰۷ میلیون مترمکعب آب را به مناطق مد نظر خود تخصیص داده است، افزود: وزارت نیرو اکنون باید به جبران این موضوع بپردازد از این رو نباید آدرس غلط داده شود و استان‌ها را به جان هم انداخت.

وی ادامه داد: هم اکنون با این کم آبی تخصیصات توسط آبفا در ۳ استان چهارمحال بختیاری، اصفهان و یزد ادامه دارد، اگر مصوبات شورای عالی آب با وجود نقص‌ها اجرایی می‌شد مشکلات فعلی بروز نمی‌کرد.

ابطحی با بیان اینکه اگر برای تبلیغات و نمایش‌های انتخاباتی در فروردین ماه سال گذشته آب را رهاسازی نمی‌کردید اکنون این مشکلات را نداشتیم، تصریح کرد: آقای دکتر اردکانیان شما معاون وزیر نیرو در سال ۸۳ بوده و نامه ۱۰۰. ۱۵۴۰۹ را در شهریور ۸۳ مرور کنید، در آنجا گفته‌اید که آب برای استان یزد در جهت آب شرب و صنعت افزایش یابد اما حالا می‌گویید که ما فقط آب شرب را گفته‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تأکید بر اینکه اکنون باغداران و کشاورزان اصفهان با مشکلات جدی در بخش آب مواجه هستند، گفت: دولت مسئول این موضوع بوده و اکنون نیز باید این مشکل هر چه سریعتر حل شود.

ابطحی با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته معلم افزود: متأسفانه دولت مصوبات مجلس در افزایش حقوق معلمان را نادیده گرفته اما در همین حین برخی از دستگاه‌ها به افزایش حقوق ۵۰ درصدی اقدام می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مجلس نباید در خصوص بی‌توجهی به حق و حقوق معلمان ساکت باشد، گفت: حق معلمان بوده که نسبت به این رفتارها اعتراض کرده و مجلس نیز باید پیگیر آن باشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برجام افزود: متأسفانه برجام را به قدری بی‌سر و ته منعقد کرده‌اند که نه ضمانت اجرایی داشته،نه تعهدات طرفین همزمان بوده، نه امتیازات متوازن بوده و نه اینکه امکان شکایتی وجود دارد.

وی ادامه داد: برجام سندی جز به خاک سیاه نشستن صنعت هسته‌ای و هویت انقلابی ایران نبوده، متأسفانه ما در برجام مقداری قول و قرارهای نیم‌بند گرفته‌ایم و گفتیم که تحریم‌ها برطرف شود اما اکنون به اینجا رسیده‌ایم که اوبامای مودب رفته و ترامپ دیوانه آمده که همه سر و ته یک کرباس هستند.

ابطحی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر دست کشیدن از توانمندی‌های موشکی و منطقه ای برای ماندگاری ترامپ در برجام تصریح کرد: ما هیچ کمکی برای ماندگاری آمریکا در برجام نخواهیم کرد، در اینجا باید بدانیم که چه کسانی جبران کننده خسارت‌های وارده به کشور خواهند بود.

وی با بیان اینکه قراردادهای محرمانه طبق قانون اساسی ممنوع است، گفت: گفت‌وگوهای ژنو، لوزان، قرارداد ایرباس، بوئینگ، FATF ، پژو، IPC، نرخ رشد اقتصادی، مبلغ جریمه گازی ایران و ترکیه، گزارش کیفیت بنزین خارجی، جریمه قرارداد کرسنت، حقوق‌های نجومی، لیست اموال وزرا، آمارهای سلامت، حذف کارت سوخت، حذف ایران کد شبنم، آمارهای وام ازدواج، آمار چک برگشتی، امضای سند ۲۰۳۰، قرارداد با توتال و تگلرام همه محرمانه بوده در حالی که مجلس رأس امور است.

ابطحی با تأکید بر اینکه نباید جناحی فکر کنیم، گفت: ما باید تنها به فکر ملت بوده و همه در راستای احقاق حقوق مردم گام برداریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خطاب به هیئت رئیسه مجلس افزود: باید در جلسات غیرعلنی این مسائل را بررسی کرده تا مجلس جایگاه خود را پیدا کرده و این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز