خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

طرح‌های جامع فرهنگی مصباح به تمام یگان‌های تابعه آجا ابلاغ شده است

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۵۴۸

نخستین همایش تخصصی مسئولین آموزش عقیدتی سیاسی یکان‌های تابعه ارتش جمهو‌ری اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام عباس محمدحسنی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این همایش طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: آموزش و پرورش دو امر جدایی ناپذیر و همراه با هم هستند و آموزش های ما باید تربیت محور باشد تا نتیجه مطلوب را در پی داشته باشد.

وی مهمترین اصل در راستای تمرکز بر تربیت محور بودن آموزش ها را نحوه صحیح انتخاب اساتید دانست و افزود: استفاده از استادان مجرب، مومن، متدین، عالم و اخلاق مدار در راستای تربیت عملی فراگیران امری بسیار ضروری و حیاتی است که همه شما به عنوان مسئولان آموزش در عقیدتی سیاسی وظیفه دارید به این مهم توجه ویژه داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در ارتش خاطرنشان ساخت: ما باید اساتید معتقد به ارزش‌های دینی و انقلابی و در تراز ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای ارائه آموزش انتخاب کنیم تا جوان ما در کلاس با شبهات بیشتری مواجه نشود.

حجت الاسلام محمد حسنی خوشایندسازی محیط آموزشی را یکی دیگر از عوامل موثر در انتقال آموزش به فراگیران برشمرد و گفت: خوشایندسازی محیط آموزشی ابعاد مختلفی اعم از سخت افزاری و نرم افزاری دارد که حتی علاوه بر آنها توجه به نکات ریزی همچون آرایش و نور محیط هم می‌تواند در میزان آموزش صحیح اثرگذار باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: طرح های جامع فرهنگی مصباح که در راستای اجرایی شدن منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا توسط این سازمان تدوین شده است با نگاه مثبت امیر سرلشکر موسوی به تمامی یکانهای تابعه آجا ابلاغ شده و ان‌شاءالله می‌تواند گام موثری در زمینه اقدامات فرهنگی و مذهبی در این نهاد بزرگ باشد. البته همه ما موظفیم اهتمام جدی برای اجرای آن به احسن وجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز خوشبختانه امیر سرلشکر موسوی فرمانده محترم کل ارتش علاوه بر داشتن روحیات قوی نظامی گری یک فرمانده فرهنگی هم هست گفت: در جای جای بدنه ارتش سرافراز و قهرمان جمهوری اسلامی ایران این نکته نهادینه شده است که توان رزمی با روحیات معنوی ارتباط مستقیم دارد و سازمان عقیدتی سیاسی به عنوان متولی امر ارتقاء معنویت در ارتش در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ابتدای این همایش با بیان اینکه ما در آموزه‌های مان حقیقتی به نام مهدی موعود موجود داریم که دشمنان اسلام از آن بی بهره اند تصریح کرد: پشتوانه فرهنگ مهدویت ما قرآن، اهل بیت و دین مبین اسلام است و هیچ تردیدی نداریم که اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، ما را تنها نگذاشته و نخواهند گذاشت و اگر عنایات این بزرگواران نبود موفقیت های انقلاب تا این حد نمی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز