خبرگزاری کار ایران

واکنش اینستاگرامی مولاوردی به قتل «محمدحسین» و «سلاله»

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۲۹۷

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در واکنش به قتل «محمدحسین» در مشهد، گفت: «تکرار این فجایع و این درجه از خشونت و قساوت و بی‌رحمی غیر قابل باور و تحمل بوده و یک مورد آن هم زیاد است».

به گزارش ایلنا،  شهین‌دخت مولاوردی در واکنش به قتل فجیع «محمدحسین» کودک ۱۰ ساله در مشهد و هم‌چنین «سلاله» کودک ۵ ساله در روستای گری شهرستان آق‌قلای استان گلستان با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

با شنیدن خبر قتل فجیع دو کودک معصوم، بار دیگر قلب انسان مالامال از درد و اندوه وصف ناشدنی می‌شود.

سلاله ۵ ساله در روستای گری شهرستان آق‌قلای استان گلستان به دست مردی که سابقه شرارت داشته ربوده شده و سپس به قتل می‌رسد؛ در همان روز در مشهد جسد پسر بچه ۱۰ ساله‌ای که او هم ربوده شده و با ۲۱ ضربه چاقو به قتل رسیده کشف می‌شود. هر چند این قبیل جنایت‌ها در گوشه و کنار جهان هر روز به وقوع می‌پیوندد، اما در جامعه‌ای که غایت آن زیست مؤمنانه انسانی است، تکرار این فجایع و این درجه از خشونت و قساوت و بی‌رحمی غیر قابل باور و تحمل بوده و یک مورد آن هم زیاد است».

ضمن عرض تسلیت و ابراز هم‌دردی با خانواده‌های این دو کودک مظلوم، از خداوند متعال در تحمل این مصیبت بزرگ برای‌شان صبر و شکیبایی خواهانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز