خبرگزاری کار ایران

آیت الله هاشمی شاهرودی:

مجمع تشخیص بازوی رهبری در سیاستگذاری است

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۰۱۵

جمعی از مدیران و مسئولان نظام ، صبح امروز با آیت‌الله هاشمی شاهرودی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی با تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی موفقیت برای همه خدمتگزاران ایران اسلامی، اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در دوره جدید فعالیت مجمع را اولین اولویت این نهاد انقلابی در سال ۱۳۹۷ عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم به نحو احسن، این منویات عالی را اجرایی کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مجمع بازوی رهبری در سیاستگذاری است ، این وظیفه مهم در کنار سایر مسئولیت‌های این نهاد، مجمع را به عنوان ابتکاری ماندگار از حضرت امام مطرح کرده است.

آیت الله هاشمی شاهرودی افزود: سیاست های کلی روح و محتوای یک نظام سیاسی را تشکیل می‌دهند که در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی اقتصادی، حقوقی، نظامی و امنیتی می‌تواند ارزش‌های انقلاب ما را به دنیا معرفی نماید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبیین آثار معنوی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان افزود: انقلاب اسلامی ما، محدود به یک کشور نبود و یک انقلاب و حرکت جهانی شد. انقلاب ما یک بیداری عظیم در منطقه و کشورهای اسلامی ایجاد کرد و برای مستضعفین جهان در برابر مستکبرین یک دلگرمی است. این انقلاب، ارزش‌های الهی و حرکت انبیا و ائمه معصومین را احیا کرد و می بینیم که به برکت انقلاب اسلامی، در بسیاری از مقوله‌ها، از جمله گفتمان‌های جهانی تغییراتی ایجاد شده است.

آیت الله هاشمی شاهرودی حرکت‌های مقاومت اسلامی در جهان اسلام را از برکات انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: می بینیم که بحث مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، قدرت های سلطه‌گر به ویژه آمریکا را بیچاره کرده است. از خداوند توفیق روز افزون و سلامت مقام معظم رهبری و همه خدمتگزاران به اسلام و مردم را خواهانم.

در ابتدای این دیدار، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از فعالیت‌ها و اولویت‌های مجمع در سال ۱۳۹۷ را ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز