خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

آمریکا ۵۰۰ نفر را برای مانع تراشی در اقتصاد ایران گمارده است

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۹۴۳

وزیر دفاع گفت:‌ ایالات متحده آمریکا در وزارت خزانه داری خود ۵۰۰ نفر را تنها برای مانع تراشی در اقتصاد ایران گمارده تا در راه پیشرفت ایران بایستند اما با تکیه بر توانمندی داخل، شاهد پیشرفت و تعالی هستیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در همایش بزرگداشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی که در تالار سرباز تبریز برگزار شد، اظهار داشت: ایران با داشتن مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار، با وجود اوضاع اسف‌بار منطقه؛ در آرامش کامل قرار دارد.

وی با بیان این‌که دشمنان همواره به دنبال ایجاد مانع برای پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: ایالات متحده آمریکا در وزارت خزانه داری خود ۵۰۰ نفر را تنها برای مانع تراشی در اقتصاد ایران گمارده تا در راه پیشرفت ایران بایستند اما با تکیه بر توانمندی داخل، شاهد پیشرفت و تعالی هستیم.

امیر حاتمی با تأکید بر این‌که توصیه‌ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت هر شرایطی باید نصب العین مردم و مسؤولان باشد، تصریح کرد: ایران اسلامی در سایه تدابیر ارزشمند و متعالی رهبری در زمینه دفاعی توانسته به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل شود به جرأت می‌توان گفت امروز با توان داخل اهداف خود را پیش می بریم.

وی با اشاره به این‌که امروز دشمنان نظام اسلامی، شرق و غرب کشور را اشغال کرده اند، اما جرات تجاوز به خاک ایران را ندارند، گفت: امروز با قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان ایستاده‌ایم و هرگونه تجاوز احتمالی دشمن با کوبنده‌ترین پاسخ همراه خواهد بود، البته دشمنان نیز به این حقیقت مسلم آگاه هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: توطئه دیگر دشمن راه‌اندازی، نقویت و حمایت از گروهک‌های تروریستی معاند در منطقه علیه نظام اسلامی ایران بوده است، که شاهد بودیم گروه شروری به نام داعش را در مرزهای ایران مستقر کردند، تا امنی به داخل کشورمان کشیده شود.

حاتمی با بیان این‌که داعش هزاران نفر را در کشورهای منطقه به خاک و خون کشید اما به لطف الهی اجازه ندادیم حتی یک وجب به خاک کشور پیشروی کند، گفت: ما به دشمنان توصیه می کنیم هیچ وقت قدرت ملت ایران را آزمایش نکنند، چراکه خون شهدا در رگ تک تک جوانان این مرز و بوم جاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی، اظهار داشت: اخلاص آن شهید والامقام که به معنای واقعی کلمه مرد عمل و به شدت ولایتمدار بود، الگویی ماندگار است؛ او طلایه داری حفظ وحدت و انسجام نیروهای مسلح در فضای به شدت ملتهب کشور نیز بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان "حمایت از کالای ایرانی"، اظهار داشت: این مسؤولیت خطیر تنها بر عهده خریداران کالای ایرانی نیست، بلکه تولید کنندگان نیز باید در این موضوع بیش احساس مسؤولیت کنند.

امیر حاتمی با تأکید بر این‌که مردم حق دارند کالای باکیفیت مصرف کنند، گفت: باید تولیدات ایرانی قابل رقابت با کالاهای مشابه در دنیا باشند و اگر در جایی نیاز به نوسازی و یا سرمایه گذاری داریم، باید انجام دهیم، از سوی دیگر باید خرید و فروش کالای قاچاق را به شدت نفی و با آن مقابله کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز