خبرگزاری کار ایران

سعید جلیلی:

جوانان مدافع حرم مانع جدی در برابر تحجر و خشونت داعش هستند

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۱۲۹

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: استکبار از اینکه سرمایه‌های ارزشمند انقلاب امروز تکثیر شده و جوانان مدافع حرم مانع جدی در برابر تحجر و خشونت داعش هستند، عصبانی است.

 به گزارش ایلنا، سعید جلیلی در دیدار با برخی از دانشجویان با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: دشمنان به صراحت بیان می کنند که نمی‌توانند محبوبیت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه را تحمل کنند و عصبانی هستند که در دهه ۹۰ جوانان ما با همان شور دهه ۶۰ مصمم به مبارزه با مزدوران آنها هستند و جان خود را هم در این راه فدا می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: برای دشمنان قابل تحمل نیست که شهدای مدافع حرم به عنوان جوانان دهه ۹۰، همان پرچم عزت و آزادی خواهی ملت‌ها را مانند جوانان دهه ۶۰ به اهتزاز در آورده‌اند.

وی افزود: استکبار از اینکه سرمایه‌های ارزشمند انقلاب امروز تکثیر شده و جوانان مدافع حرم مانع جدی در برابر تحجر و خشونت داعش هستند، عصبانی است. آنها از اینکه جوانان ما با پیروی از ولایت مدافع امنیت، آزادی و آزاد فکری در منطقه هستند نگرانند و به همین دلیل دنبال اتهامات واهی به انقلاب اسلامی هستند.

جلیلی با بیان اینکه اگر نتانیاهو، ترامپ، ترزامی و بن سلمان ما را به «سلطه جویی منطقه‌ای» متهم می‌کنند برای آن است که دفاع رهبری و مردم ما از مردم مظلوم فلسطین را «سلطه جویی منطقه‌ای» می‌نامند، اظهار کرد: آنها دفاع از کشورهای منطقه را در برابر اشغالگری امریکا «سلطه جویی منطقه‌ای» می دانند، آنها مبارزه با پیاده نظام امریکا و رژیم صهیونیستی چون داعش را «سلطه جویی منطقه‌ای» می‌خوانند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: کسانی که جمهوری اسلامی را هم نوا با امریکا و اسلام امریکایی متهم به «سلطه جویی منطقه‌ای» می‌کنند آیا نباید از این تحلیل خود احساس شرم کنند؟ آیا تحلیل‌های همسو با امریکا و اسلام امریکایی را می‌توان بیان صادقانه از توصیف وضع موجود تلقی کرد؟ کسانی که چنین جملاتی را بیان می‌کنند باید در پیشگاه شهدا استغفار کنند و از خانواده محترم شهدای حرم عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز